PDA

Volledige versie bekijken : droge trouwfoto's Mariakerke (Gent)

Dingsken
3 februari 2004, 11:28
Heeft iemand suggesties voor een droge lokatie voor trouwfoto's in de nabijheid van Mariakerke (Gent)? Ik ben niet zo vertrouwd met de streek, en had graag wel een uitweg als het weer wat tegen gaat.
Alle suggesties welkom... dank bij voorbaat!

Dama
3 februari 2004, 11:30
Er is het park Claeys-Bouuaert. Mooi park, met mooie bomen en een paar brugjes. Goed voor de klassiekere foto's.
Er is ook nog het natuurreservaat Bourgoyen / Ossemeersen.
Veel ondergelopen weiden (nu toch), en mooi als achtergrond.

Dat zijn natuurlijke 'natte' lokaties als het tegen valt...

Anders een spontane sessie in de binnenstad van Gent... ?
Heb ooit eens een reportage gedaan in het Gravensteen. Weinig licht, maar net te doen.

Dingsken
3 februari 2004, 11:35
Da,s vlug Dama! Bedankt.
Maar ik vermoed dat deze lokaties niet echt geschikt zijn bij mottig weer.
Ik zoek iets droger, bvb interessant gebouw dat toegankelijk is, verlaten fabrieksgebouw met interessante lichtinval, enz... Ik zeg maar iets. Tenzij het park zo iets herbergt, dan hoor ik het ook graag natuurlijk. Ik ken daar dus niets...

mir
3 februari 2004, 17:49
Originally posted by Dingsken
Heeft iemand suggesties voor een droge lokatie voor trouwfoto's in de nabijheid van Mariakerke (Gent)? Ik ben niet zo vertrouwd met de streek, en had graag wel een uitweg als het weer wat tegen gaat.
Alle suggesties welkom... dank bij voorbaat!

Al eens gedacht aan het oud circus aan de vooruit in gent?
Neem eens een kijkje op de site van een BD'er :
http://forgottenplaces.fttcorp.com/wintercircus_reeks1_ned.php

Staan heel wat leuke lokaties op!

Mir

Passero
3 februari 2004, 18:34
Het park in mariakerke heeft wel een kasteeltje. Dat is toegankelijk. Er zit wel een of andere vereniging in maar ik veronderstel wel dat je daar foto's mag gaan nemen.
Er is nog een groot kasteel, in de beekstraat in mariakerke. Ik weet niet juist wie daar in zit, maar ik dacht dat het iest katholiek was dus als je zegt dat ze gaan trouwen voor de kerk moet da wel lukken :D

Dama
3 februari 2004, 18:36
Dat kasteel is wel toegankelijk, maar vrees dat je daar snel uitgekeken bent.
Het seminarie is niet toegankelijk, denk ik.

Ook een Mariakerkenaar ? :cool:

Originally posted by Passero
Het park in mariakerke heeft wel een kasteeltje. Dat is toegankelijk. Er zit wel een of andere vereniging in maar ik veronderstel wel dat je daar foto's mag gaan nemen.
Er is nog een groot kasteel, in de beekstraat in mariakerke. Ik weet niet juist wie daar in zit, maar ik dacht dat het iest katholiek was dus als je zegt dat ze gaan trouwen voor de kerk moet da wel lukken :D

Passero
3 februari 2004, 19:00
Ook een Mariakerkenaar ?

Neen, ben van Drongen. Woon in de beekstraat, voorbij de lichten als je van mariakerke komt. Aan de spar in de beektraat als je die weet zijn :D

Dama
3 februari 2004, 19:01
Yep, mijn grootvader woonde rechtover seminarie... die boerderij waar niet meer verder aan gewerkt wordt...

Sorry ff off topic :o ;)

Originally posted by Passero

Ook een Mariakerkenaar ?

Neen, ben van Drongen. Woon in de beekstraat, voorbij de lichten als je van mariakerke komt. Aan de spar in de beektraat als je die weet zijn :D

Passero
3 februari 2004, 19:11
Is die niet onlangs verkocht geweest? Ik meen zelf te weten wie maar ben niet zeker... :(

Dingsken
3 februari 2004, 21:44
Bedankt voor de reakties, mensen. Dit wordt zeer op prijs gesteld!

@mir: dat wintercircus ziet er inderdaad interessant uit. Ga eens kijken of ik er binnen kan, en nog haalbaar is in tijd. (zitten redelijk krap)