Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dominicaanse republiek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dominicaanse republiek

    Hoi,

    Ik ben net terug van de dominicaanse republiek...
    Ik ging normaal eerst nr kenya maar door omstandigheden is deze niet doorgegaan en zijn we (mn vriendin en ik) net nog kunnen vertrekken nr de dominicaanse..
    Totaal niet hetzelfde maar we hebben ons toch kunnen amuseren..
    De safari wordt gewoon uitgesteld tot volgend jaar en dan doen we ipv 11 dagen, onmiddelijk voor 2 weken nog beter dus!

    maar nu, de dominicaanse,..
    ik heb natuurlijk heel wat foto's gemaakt en wil die jullie graag tonen..
    alles staat al op mn harde schijf maar niets is bewerkt
    nu zit ik met wat vraagjes...
    ik zou nl graag 1 voor 1 wat foto's aan jullie willen tonen en hierop veel commentaar krijgen...
    nu lijkt het mij wat dom en onhandig om hiervoor telkens een nieuwe topic te openen, mag ik dit dus dan hier zo plaatsen????? kunnen we alles mooi in 1 groot topic plaatsen

    Verder wil ik jullie alvast ook zeggen dat whale watching absoluut een aanrader is (voor diegene die er naartoe zouden gaan)

    groeten
    skank
    Panasonic dmc fz28

  • #2
    Ik denk dat je best ze toch topic per topic zet als je veel commentaar wenst te krijgen en dat gaat hier dan ook erg onoverzichtelijk worden.

    Het is daarenboven ook verboden door de forumregels.

    Comment


    • #3
      1 voor 1 dat gaat hier nogal wat duren dan!(als jij er ong 100 hebt getrokken).
      Ik ben ook eens naar de DR geweest en vond het ook REUZE.
      Maar ik had toen nog geen Digitaal toestel, anders had ik hier ook zeker wat moois laten zien....Bacardi island...ets ets.
      PS:was het wek save nu? heb net in krant gelezen dat er rellen waren.

      Canon Powershot G3

      Comment


      • #4
        Originally posted by Laiko
        1 voor 1 dat gaat hier nogal wat duren dan!(als jij er ong 100 hebt getrokken).
        Ik ben ook eens naar de DR geweest en vond het ook REUZE.
        Maar ik had toen nog geen Digitaal toestel, anders had ik hier ook zeker wat moois laten zien....Bacardi island...ets ets.
        PS:was het wek save nu? heb net in krant gelezen dat er rellen waren.


        ok dan post ik ze maar 1 voor 1
        ik heb er zo'n 300 tal genomen
        en ik wil er +- 50 tal tonen
        of minder natuurlijk
        bacardi island, indeed, ben ik ook geweest
        ivm rellen, die waren er inderdaad, de woensdag en donderdag, maar niets van gemerkt..
        ze staakten in de grote steden omdat het leven ginder op een paar maanden tijd enorm duurder is geworden en de lonen gelijk blijven
        Panasonic dmc fz28

        Comment


        • #5
          Kan je die niet bij Fotopic (of een andere site) zetten, dan kan iedereen zelf gaan kijken.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Originally posted by Black B@ndit
            Kan je die niet bij Fotopic (of een andere site) zetten, dan kan iedereen zelf gaan kijken.
            ik heb er al ene geplaatst hier opt forum
            album volgt wanneer ik beste geselecteerd heb en iets aangepast heb...
            maar nu wil ik gewoon enkele showen
            Panasonic dmc fz28

            Comment


            • #7
              Ja kan natuurlijk ook de foto's op een fotosite plaatsen met een link naar BD.

              Comment


              • #8
                Skank, ik denk dat het niet goed gaat komen als jij hier in algemeen 50 foto's in één topic zet
                je kan er in showcase 3 per dag zetten.
                Dan kan je nog zoals gezegd op je site of in een webalbum de mooiste foto's zetten, dan kan iedereen naar wens gaan kijken.
                En wees gerust, ze worden bekeken hoor.
                Dus is jouw probleem toch flink opgelost hé?

                Comment

                Working...
                X