Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's uploaden om te ontwikkelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's uploaden om te ontwikkelen

    waar zou ik daar het beste terecht voor kunnen ik had iets gehoord
    in eng of ierl, en hoe zit dat met betalen

  • #2
    Uit ervaring kan ik je volgende advies geven:

    beste prijs/kwaliteit vindt je bij: www.prestoprint.be ofwel www.fujifilm.be (dat is eigenlijk hetzelfde). Je moet een fotowinkel in je buurt kiezen waar je kan afhalen en betalen. Ik dacht dat Fuji de Actionshop winkels gebruikt.

    Zéér goede kwaliteit en iets duurder: www.colormailer.be . Hier betaal je met een creditcard en alles wordt na ± 1 week netjes in de brievenbus gedropt.

    Robert




    Originally posted by frits01
    waar zou ik daar het beste terecht voor kunnen ik had iets gehoord
    in eng of ierl, en hoe zit dat met betalen

    CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

    Comment


    • #3
      ik reken steevast op http://www.photobox.ie .. die service kan gerust concurreren met die van PIN

      ooit meegemaakt dat een uitvergroting niet correct afgedrukt was, ik kreeg dadelijk het bedrag van de afdruk incl. verzending terug op mijn account en er werd me een callibratiefoto gestuurd die ik kon vergelijken met dezelfde afbeelding op het scherm zodat ik mijn workflow kon callibreren met hun printertechniek. daarna kon ik het bestand opnieuw uploaden zodat er een perfecte afdruk werd afgeleverd.

      ik betaal gewoon met Visa (FYI: prepaid foto's zijn goedkoper)

      Comment


      • #4
        Ik gebruik veel spector.
        Je kan een album delen met "vrienden".

        Als mensen een foto willen, dan dell ik het album en kunnen ze zelf bestellen bij de fotograaf naar wens, in het aantal exemplaren en in het formaat dat zij verkiezen.

        Voor mij tevens heel wat werk bespaard.

        Mark.
        Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
        LidNr. BD0211BE

        Comment


        • #5
          nog eentje: www.pixum.nl (zowel 3/2 als 4/3 formaat)
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            ...en liefst opzenden zonde de exif info !!!
            daVinci
            www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

            Comment


            • #7
              Originally posted by daVinci
              ...en liefst opzenden zonde de exif info !!!
              Misschien domme vraag daVinci, maar hoe verwijder je de exif info ?

              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Misschien domme vraag daVinci, maar hoe verwijder je de exif info ?

                Met een programma zoals "Exifer.exe" de URL is mogelijk www.exifer.com anders opzoeken met bijv. "Google"
                Morris.
                Morris.
                http://www.wix.com/morisse/deurne-diest

                Comment

                Working...
                X