PDA

Volledige versie bekijken : foto's uploaden om te ontwikkelen

frits01
2 februari 2004, 13:43
waar zou ik daar het beste terecht voor kunnen ik had iets gehoord
in eng of ierl, en hoe zit dat met betalen

megapixel
2 februari 2004, 13:55
Uit ervaring kan ik je volgende advies geven:

beste prijs/kwaliteit vindt je bij: www.prestoprint.be ofwel www.fujifilm.be (dat is eigenlijk hetzelfde). Je moet een fotowinkel in je buurt kiezen waar je kan afhalen en betalen. Ik dacht dat Fuji de Actionshop winkels gebruikt.

Zr goede kwaliteit en iets duurder: www.colormailer.be . Hier betaal je met een creditcard en alles wordt na 1 week netjes in de brievenbus gedropt.

Robert

Originally posted by frits01
waar zou ik daar het beste terecht voor kunnen ik had iets gehoord
in eng of ierl, en hoe zit dat met betalen

Visio
2 februari 2004, 14:36
ik reken steevast op http://www.photobox.ie .. die service kan gerust concurreren met die van PIN ;)

ooit meegemaakt dat een uitvergroting niet correct afgedrukt was, ik kreeg dadelijk het bedrag van de afdruk incl. verzending terug op mijn account en er werd me een callibratiefoto gestuurd die ik kon vergelijken met dezelfde afbeelding op het scherm zodat ik mijn workflow kon callibreren met hun printertechniek. daarna kon ik het bestand opnieuw uploaden zodat er een perfecte afdruk werd afgeleverd.

ik betaal gewoon met Visa (FYI: prepaid foto's zijn goedkoper)

Yaka
2 februari 2004, 18:27
Ik gebruik veel spector.
Je kan een album delen met "vrienden".

Als mensen een foto willen, dan dell ik het album en kunnen ze zelf bestellen bij de fotograaf naar wens, in het aantal exemplaren en in het formaat dat zij verkiezen.

Voor mij tevens heel wat werk bespaard.

Mark.

Dirtyharry71
3 februari 2004, 11:03
nog eentje: www.pixum.nl (zowel 3/2 als 4/3 formaat)

daVinci
3 februari 2004, 11:18
...en liefst opzenden zonde de exif info !!!

enero
3 februari 2004, 13:25
Originally posted by daVinci
...en liefst opzenden zonde de exif info !!!

Misschien domme vraag daVinci, maar hoe verwijder je de exif info ?

Pol.

morris
3 februari 2004, 13:52
Misschien domme vraag daVinci, maar hoe verwijder je de exif info ?

Met een programma zoals "Exifer.exe" de URL is mogelijk www.exifer.com anders opzoeken met bijv. "Google"
Morris.