Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(zuid-Afrikaanse) zilverreiger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

    dus eigenlijk krak dezelfde als hier in België maar dan in Stellenbosch gefotografeerd...


    ISO200 400mm f6.3 1/1000
    Last edited by dréten; 16 juni 2011, 10:57.

  • #2
    Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

    Knappe foto van deze sierlijke vogel, al zeg ik het zelf
    Eén opmerkingetje: ik vind de pootjes wat onderbelicht, ze missen wat detail.
    Misschien ligt dat wel aan het scherm.

    groeten
    bezoeker112
    Last edited by dréten; 12 mei 2011, 09:19.

    Comment


    • #3
      Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

      dubbelpost
      Last edited by doxke; 11 mei 2011, 21:52. Reden: dubbelpost
      http://www.pbase.com/doxkes
      Nog in opbouw

      Comment


      • #4
        Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Knappe foto van deze sierlijke vogel, al zeg ik het zelf
        Eén opmerkingetje: ik vind de pootjes wat onderbelicht, ze missen wat detail.
        Misschien ligt dat wel aan het scherm.

        groeten
        kijker 47
        Mmmm geef je nu commetaar op je eigen posts...
        Wel heel raar.
        Grtz
        http://www.pbase.com/doxkes
        Nog in opbouw

        Comment


        • #5
          Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

          Oorspronkelijk geplaatst door doxke Bekijk bericht
          Mmmm geef je nu commetaar op je eigen posts...
          Wel heel raar.
          Grtz
          Iémand moet het doen, zeker.
          toch bedankt voor het kijken
          Last edited by dréten; 12 mei 2011, 07:41.

          Comment


          • #6
            Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

            Prima foto hoor, mooie pose. Over het geheel genomen lijkt ie wat onderbelicht. Verder vind ik dat er aan de rechterkant te weinig ruimte zit en aan de linkerkant teveel. Over het algemeen is het goed om te proberen meer ruimte te hebben aan de kant waar je onderwerp heen beweegt dan erachter. Dan geef je als het ware je onderwerp de ruimte om naartoe te bewegen. Nu lijkt het alsof je onderwerp elke moment tegen de rand van je kader crasht. Boven en onder erg krap. Ik probeer zelf altijd iets meer ruimte onder de vogel te houden dan erboven, zodat het gevoel versterkt wordt dat de vogel vliegt en niet naar beneden valt.
            Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

            Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

            Comment


            • #7
              Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

              Mijn foto is ondertussen 166 keer bekeken.
              Ik dacht te kunnen stellen dat het ook een mooie foto is, maar commentaren zijn welkom.
              Valse bescheidenheid hoeft hier niet, vind ik zelf.
              Welgeteld 1 "echte" reactie kreeg ik er tot hiertoe op.

              Aan Marsel van Oosten: bedankt voor je nuttige inbreng, ik heb echter een probleem met "de ruimte vooraan"...die is er niet, want de foto is niet gekropt in de breedte.
              Last edited by dréten; 20 mei 2011, 11:52.

              Comment


              • #8
                Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

                Dreten, het komt vaker voor op BD dat bepaalde foto's geen of minder reactie krijgen.
                Het is nu eenmaal niet mogelijk om op alle fronten terzelfder tijd te strijden. Ik probeer zo veel mogelijk foto's te bekijken en af en toe ergens een woordje neer te pennen. Ik ben het beginnerstadium nog niet ontgroeid en dat maakt het dubbel moeilijk om iets zinnigs te schrijven. Bij sommige foto's lees ik telkens de commentaar die er nog op volgt, dat verhoogt weer het aantal kijkers zonder commentaar.
                Wat jou witte hier betreft zou ik durven zeggen: mooi scherp, wit goed weergegeven met doortekening , krap in het kader. Oplichten is voor mij een moeilijk iets, dus zelf zou ik me daar niet aan wagen.
                Monoloog is wel grappig om te lezen, ik denk dat velen het soms zo aanvoelen
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • #9
                  Re: (zuid-Afrikaanse) zilverreiger

                  Een mooi plaatje Dréten maar nogal krap in het kader, wel mooie details in het wit

                  grts
                  Sieg

                  enneuh.... er zijn zo van die momenten dat er weinig of geen reacties komen op plaatjes, uiteraard heeft niet iedereen de tijd om dit te doen maar toch ....
                  Niks van aantrekken
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X