Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tips voor daguitstap gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tips voor daguitstap gevraagd

    ik ben van plan om zondag met mijn ventje op uitstap te gaan. We zouden graag urbex gaan fotograferen en landschapfotografie. Kunnen jullie tips geven waar we best naartoe gaan. Ik dacht richting ardennen en urbex charleroi...? maar weet niets specifieks en heen en weer rijden hele tijd is ook ni de bedoeling landschap en urbex moeten wel beetje bij elkaar liggen.
    wij volgen beide een cursus fotografie aan het cvo te leuven en willen ons thema's afwerken :-)
    voor vrij werk dacht ik eventueel aan urbex te doen.
    graag wat tips van jullie!

  • #2
    Re: tips voor daguitstap gevraagd

    Heb je al ervaring met urbex? zoniet begin er dan niet aan in je eentje (of met een onervaren partner)

    Het is geen toeristische uitstap hé.
    Meeste loccaties zijn verboden terrein en in de meeste gevallen ook nog gevaarlijk.

    Urban locaties gaan ook niet zomaar op het forum gegooid worden.
    (Men probeert urbanlocaties te behoeden van overexposure zodat ze bewaart kunnen blijven).


    Bezint eer ge begint
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: tips voor daguitstap gevraagd

      we zijn vorige vrijdag al in een fabriek in vilvoorde geweest. Ik zal niet alleen gaan maar met mijn vriend :-) hij is ook pas begonnen met fotografie.
      We willen natuurlijk een combinatie van urbex en landschapfotografie dus wie kan helpen?

      Comment

      Working...
      X