Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen op Mano Mundo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen op Mano Mundo

    Ik zou vandaag naar Mano Mundo in Boom willen gaan. Het reglement (zie link) zegt:

    Professionele opnames van beeld en/of geluid zijn enkel toegestaan mits persaccreditatie vooraf.

    Zou ik nu met een Canon 50D en een 70-200 f4 L USM mogen foto's nemen voor eigen gebruik? Of loop ik kans aan de ingang tegen gehouden te worden ??

    Werner
    flickr.com/wernerwattenbergh
    flickr.com/vdpsportfotograaf
    http://voetbalfotografie.wordpress.com

  • #2
    Re: Fotograferen op Mano Mundo

    Beetje laat (ik zie nu pas dit topic), maar naar mijn mening was het beter geweest deze vraag te stellen bij de organisatoren i.p.v. op dit forum. Hier krijg je enkel gissingen, en bij de organisatie zal je meteen een duidelijk antwoord krijgen.

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen op Mano Mundo

      Bij de organisatoren was het héél stil - ik had de vraag via mail gesteld maar heb tot op heden geen antwoord ontvangen.

      Ik heb het er toch op gewaagd - enkel van één geaccrediteerde fotograaf kreeg ik een vieze blik, voor de rest kon ik fotograferen waar ik wou.
      flickr.com/wernerwattenbergh
      flickr.com/vdpsportfotograaf
      http://voetbalfotografie.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen op Mano Mundo

        Oorspronkelijk geplaatst door wernwatt Bekijk bericht
        Bij de organisatoren was het héél stil - ik had de vraag via mail gesteld maar heb tot op heden geen antwoord ontvangen.

        Ik heb het er toch op gewaagd - enkel van één geaccrediteerde fotograaf kreeg ik een vieze blik, voor de rest kon ik fotograferen waar ik wou.
        Ik moest zelf fotograferen op Mano Mundo, op de stand van Klasse, Yeti en Maks! Heb heel veel ouders gezien met hun grote spiegelreflex camera die achter mij kwamen staan. Ook bij de controle werd er niet van gezegd, dus denk dat het wel redelijk vrij was om daar te fotograferen.

        Comment

        Working...
        X