PDA

Volledige versie bekijken : Herdenkingsdag 2011

armando113
6 mei 2011, 18:40
Analoog, negatief veel te zwaar waar mijn scanner wat moeite mee heeft (vandaar de lage dpi, je zou de print moeten zien:D). Maar al met al vind ik het toch een fijne "straat", "docu" foto.

http://i1178.photobucket.com/albums/x368/armando113/herdenkingsdag2011b.jpg

Nikon f90x
Tri-x in Adolux APH 09

bouk
7 mei 2011, 08:29
vooral door je modellen en gekozen titel een goeie.
grt,bouk.

doudeke
8 mei 2011, 07:39
Sterke foto. En dan vraag ik me af waarom. Ik denk, omdat er een soort dreiging hangt.
Een niet te verklaren spanning. En dit terwijl die mensen er redelijk gemoedelijk bijstaan.
Dan vraag ik me af of het komt doordat politie altijd voor een soort dreiging zorgt. Of dat
door mijn bekrompenheid de aanwezigheid van een gekleurde medemens daarvoor zorgt?
Dat is de spanningsboog tussen mij en het vertoonde.
En eigenlijk zouden hier veel meer reacties op moeten komen, vind ik. :G:G

Kinglouie
8 mei 2011, 09:33
Jammer dat dit zo klein gepost wordt.
Ik vind het een mooie waar een dreiging van uit gaat. Je neemt de foto veilig achter de rug van de politie, de 'gang' houdt zich rustig tot er plots één iemand is die jou in de gaten krijgt. Laat die concentratie nu toch maar op de herdenkingsdag doorgaan en niet op jou overslaan...Allé, da's iets wat bij mij opkomt :D
mvg,
Kinglouie;)

armando113
9 mei 2011, 17:33
groter gaat niet echt. doordat het zulke zware negatieven zijn gaat dat ten koste van de kwaliteit (onder de vergroter is dat een stuk makkelijker te handhaven).
bedankt voor de reacties en het zien van de kwaliteit voorbij de kwaliteit van de scan waar ik nog een groentje in ben;)