Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkgelegenheden regio Leuven.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werkgelegenheden regio Leuven.

    met dank aan alle dit lezen.

    Even een kleine introductie: Zelf ben ik een student fotografie en ben hier al wel een aantal jaren mee bezig. Het begon op mijn twaalf jaar, toen ontdekte ik een geweldige wereld van fotografie d.m.v. een curcus die ik volgde in het STUK leuven. Sinds toen ben ik begonnen met een opleiding in het secundair onderwijs fotografie, waarbij ik ongeveer anderhalf jaar TSO-fotografie achter de rug heb en 1 jaar KSO-fotografie. Ik kan wel vlot omspringen met digitale bewerkingen, maar ben ook goed weg met analoge camera's en doka-werk en zou hier ook graag mee verder werken, ookal ben ik een van de vele fotografen die er voor de moment zijn.
    Maar tot zoverre mijn introductie.

    Ik ben op zoek naar een vorm van werk in de branche van fotografie en dit nog liefst in de regio van Leuven (Vlaams-Brabant) en sta open voor weekendwerk, vakantiewerk in juli en nachtwerk. Ik ben bereid om al mijn ervaring en kennis die ik tot nu toe verzameld heb toe te passen om zo tot een goed resultaat te bekomen.


    Bij deze eindig ik mijn post, excuseer mij aan de webmaster als dit in een fout deel van het forum is gepost.

    Mvg.
    Daniels Y.
Working...
X