Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geloof.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geloof.

    Ja watte, ik zit er alle dagen midden in en nu moet ik daar nog een foto van maken.
    Hoe gaat mij dat lukken?
    Maar we zien wel hé?
    Een uitdaging.

  • #2
    Je moet er in geloven hé!
    Peter

    http://www.belekes.be/

    Comment


    • #3

      Comment


      • #4
        Ik wil vanaf nu ook mee gaan doen met de challenge. Zit me suf te peinzen hoe ik dit ga aanpakken

        Moet er nog eens goed over nadenken!
        Visit my website

        Comment


        • #5
          Hermen je hebt drie weken de tijd.
          Ik ben wel benieuwd wat er allemaaluit de bus gaat komen.

          Comment


          • #6
            Ik vind dit ook wel een erg moeilijk onderwerp. Tenzij je een fotootje neemt van het "kapelleke" om de hoek.
            Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

            Comment


            • #7
              Ikke , als ongelovige "thomas" ,( lees : Hanske ) moet ook nog maar eens diep na gaan denken hoe ik dit in beeld moet gaan krijgen
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Hanske, het gaat hier wel over geloof, niet over ongeloof
                Ik ga van mij een foto posten in de klas, als dat niet met geloof te maken heeft

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Act
                  Hanske, het gaat hier wel over geloof, niet over ongeloof
                  Ik ga van mij een foto posten in de klas, als dat niet met geloof te maken heeft
                  Euuh , ik geloof niet in geloof , geloof ik . Maar als iemand gelooft in geloof , geloof ik dat je dat moet respecteren
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                  Comment


                  • #10
                    Hanske door het feit dat je gelooft dat je dat moet respecteren ben je reeds al gelovig.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Ik geloof er niets van
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #12
                        Jacki, schatje als je niet zou geloven dat dit gelezen wordt zou je niet gereageerd hebben.

                        Comment


                        • #13
                          Psssst, hé , sjjjjt ik geloof .... dat er al een foto van dat kapelleke gepost is... Gelovige zieltjes, hoor !
                          Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

                          Comment


                          • #14
                            Mijne droom als ketter is hier eens wat prijzen te winnen bij Challenge-of-the-Month , en als het moest kunnen met als opdracht "geloof" van deze maand, dan is dat mooi meegenomen.
                            Act, we blijven wel BD vriendjes he .

                            Canon Powershot G3

                            Comment


                            • #15
                              Ja hoor laiko, geen probleem.
                              Met zo'n prachtige dochters kan ik toch niet boos worden op jou hé?
                              Ik zal u de volgende keer bekeren hé?

                              Comment

                              Working...
                              X