PDA

Volledige versie bekijken : zwavelloper

warretravel
2 mei 2011, 19:30
De Dalol is een streek in Ethiopië met zwavel en mineralen. Deze man liep er rond.

http://farm6.static.flickr.com/5101/5680990956_74777a6fca_b.jpg

Met dank aan Dirk (gakrid) voor de bewerking.

Warre

doudeke
3 mei 2011, 12:32
Weet ook niet waarom hier nog geen reactie is opgekomen. Is heel mooi qua kleur en beeld
op zich. Wat ik me wel afvraag: wat is de bedoeling hiervan? Is dit een kunstje, vertoond
om ik weet niet wie te imponeren, of doet de man dit voor zijn werk, of gewoon zomaar.
Zoals een andere over water loopt en weer een andere over zich heen laat lopen? :G

kohraya
3 mei 2011, 15:59
Van zo een geweldige locatie mag je 'droomplaatjes' presenteren. Niet dat deze slecht is, verre van, maar ik verlang naar méér (heb ondertussen afbeeldingen gegoogeld op 'Dallol').
Het sterke aan deze plaat zijn de kleuren en de spiegeling. Niet het portret. Je kan in dat land mensen zat fotograferen. Het is het walhalla van de vreemde stammen.
Wat je toont is ok, maar het portret had niet alle aandacht mogen opeisen.
Ik blijf dus een beetje op mijn honger zitten en beschouw ik dit enkel als het voorgerecht. Wordt vervolgd? Ik hoop het ;)

lilybie
3 mei 2011, 21:45
Van zo een geweldige locatie mag je 'droomplaatjes' presenteren. Niet dat deze slecht is, verre van, maar ik verlang naar méér (heb ondertussen afbeeldingen gegoogeld op 'Dallol').
Het sterke aan deze plaat zijn de kleuren en de spiegeling. Niet het portret. Je kan in dat land mensen zat fotograferen. Het is het walhalla van de vreemde stammen.
Wat je toont is ok, maar het portret had niet alle aandacht mogen opeisen.
Ik blijf dus een beetje op mijn honger zitten en beschouw ik dit enkel als het voorgerecht. Wordt vervolgd? Ik hoop het ;)
kan me hier in vinden;)
maar toch nog een mooi plaatje :G
proficiat met je verjaardag vandaag;)

Kinglouie
3 mei 2011, 22:21
Dan vind ik dit al een mooie plaat, sterk geholpen door de kleuren.
Het maakt me wel nieuwsgierig naar meer foto's, ook van dit moment. Haalt de man een volgende steen of komt hij net wat te kort. Neemt hij hier een weinig gebruikte shortcut of maakt dit deel uit van zijn dagelijkse route/werk.
mvg,
Kinglouie;)

warretravel
7 mei 2011, 09:56
Bedankt voor de reacties
Die man was het hulpje van onze gids. Hij deed dit eigenlijk meer voor de show. Eens laten zien dat je over die “kleine eilandjes” kon lopen!!
En bij deze kan je je afvragen: haalt hij het of niet?
Meer foto’s? Wel ik had er ooit al enkele geplaatst, maar blijkbaar waren dat ook niet zo’n goeie!

Warre
Meer plaatjes op http://www.warresworld.be

parrotman
7 mei 2011, 21:38
Vind dit wel een zeerok plaat hoor! :G

Kinglouie
8 mei 2011, 09:37
Bedankt Warre voor je link. Ik zal zeker je site bezoeken en verhalen lezen. Momenteel zit ik echter in de laatste spurt voor een verhuis en heb wat tijd tekort. (altijd eigenlijk maar nu kan ik de verhuis als alibi gebruiken)
mvg,
Kinglouie;)

Basile
8 mei 2011, 16:05
ik vat het kort samen : MEGA-plaatje :G
mag zo in de GEO of de National Geographic Traveler !

tropische groet

bas

kohraya
9 mei 2011, 08:49
Staan verschillende mooie platen op je site.
Mercikes voor de link :G

Roland Cuypers
15 mei 2011, 20:01
Dit is toch een zeer mooi werk, de kleuren helpen wel, maar je moet het toch op deze manier maar brengen...
Goed bezig!

laat je volgende shots maar komen...