Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even voorstellen...

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Alexander en mijn interesse in dit forum werd gewekt na het lezen van deze discussie, die mij een aantal zeer waardevolle inzichten heeft gegeven op het gebied van cameratheorie.

    Eigenlijk ben ik hier voornamelijk om eens in mijn moedertaal over fotografie van gedachten te kunnen wisselen. Mijn foto's staan online op flickr, waar de discussies over het algemeen in het Engels plaatsvinden. Sinds 1 januari dit jaar maak ik iedere dag een foto die in mijn ogen voor anderen het bekijken waard is. Dit doe ik een jaar lang om zo een serie van 365 foto's op te bouwen, en tegelijkertijd mijn vaardigheden te vergroten, en mijn stijl te leren kennen en ontwikkelen. Flickriver zet de foto's uit deze serie op een mooie manier op een rijtje.

    Waar doe ik het allemaal mee? Om te beginnen een Nikon D40, met daarop afwisselend de non-VR 18-55mm kit lens, een Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5, een Cosina 100mm f/3.5 Macro, een Nikkor 50mm f/1.8 AIS MkIII (geleend) of een Cosina 100-300mm f/5.6-6.7 (ook geleend). Daarnaast heb ik een Canon PowerShot S95. Het computergedeelte doe ik op een MacBook Pro in iPhoto, af en toe aangevuld met GIMP en/of RPP.

    Dat was het voor nu wel zo'n beetje. Ik kijk er naar uit om me hier op het forum te gaan bewegen en jullie virtueel te ontmoeten in deze fantastische hobby!
    Mijn Project 365

  • #2
    Re: Even voorstellen...

    Welkom op BD en veel fotoplezier.
    leuke NickName.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Even voorstellen...

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Welkom op BD en veel fotoplezier.
      leuke NickName.
      grt,bouk.
      idd leuke Emankcin

      welkom, hier vind je zowel uitleg over foto's en materiaal als over de techische of theoretische achtergrond, voor elk wat wils dus, straks eens piepen naar je 365 reeks-foto's...

      Welkom,

      Tom
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

      Comment


      • #4
        Re: Even voorstellen...

        Er zitten enkele hele mooie plaatjes tussen je reeks foto's
        Welkom hier trouwens!

        Yannick.

        Comment


        • #5
          Re: Even voorstellen...

          Dank jullie wel! Ik zag dat men heel actief is in het uitwisselen van foto's. Leuk!
          Mijn Project 365

          Comment

          Working...
          X