PDA

Volledige versie bekijken : Oproep aan posters van dubbele topics

Act
31 januari 2004, 08:41
Blijkbaar is er iets verkeerd. Zijn de virussen BD aan het besmetten.
Elke keer je iets wilt posten krijg je bericht dat het niet gelukt is, en blijf je maar proberen. Toch worden die postings wel gedaan. Dan sta je daar met je berichtje 3-4 keer op het forum. Daarom een bericht. Je kan door op het vuilbakje te klikken je dubbele postings verwijderen, kwestie van een nette BD te hebben hé?
Ik weet dit uit ondervinding hoor ;)

Stef
31 januari 2004, 12:05
hoe bedoel je?

stef

Stef
31 januari 2004, 12:06
hoe bedoel je? ;)

Stef

Dama
31 januari 2004, 12:31
:DLOL, Stef

Plofkop
31 januari 2004, 13:10
Ach, als de dubbele postings een probleem zijn zal de mod van de afdeling toch wel even het overschot kunnen wissen? ;)

CooMa
31 januari 2004, 14:02
Dat hopen we ook Plofkop :D ;) :D

Act
31 januari 2004, 15:53
zaltgaanjaaaaaa mij zo uitlachen :(

Cois
31 januari 2004, 16:02
Originally posted by CooMa
Dat hopen we ook Plofkop :D ;) :D

Ja en ik heb het eens nagekeken,het tellen van je replies werkt met een error ook niet. :( :D :D

Jacki
31 januari 2004, 16:44
Ik geef act wel een beetje gelijk. Al die dubbele posts.... :(
Kleine moeite om ze even te wissen als je het merkt ;).

mic
31 januari 2004, 17:10
Ooo dat is ' dus...
ik dacht al... dat sommige sterretjes wilden bijhalen door ietsje meer te posten. ;)

pcwiet
31 januari 2004, 18:43
Originally posted by mic
Ooo dat is ' dus...
ik dacht al... dat sommige sterretjes wilden bijhalen door ietsje meer te posten. ;)

Dju, ik wou net ook dubbel beginnen posten, want ik merk dat ik na een goeie maand aanwezigheid op dit forum nog steeds maar op pagina 24 (van de 134 pag.)blijf hangen tussen de andere "junior" members :(. Zeker teveel op "chit-chat" gepost ipv de meer serieuze topics? :cool:

Abysmo6
31 januari 2004, 21:35
En ik die dacht dat het aan de drank lag ;-)

Tony smeT
2 februari 2004, 19:21
En ik dacht dat je je posting enkel volledig kon verwijderen als er nog niks achterna gepost was door iemand anders !?

En ik kan me niet van de indruk ontdoen dat sommige mensen meer belang hechten aan die sterretjes dan aan fotografie :(
Het enige waarvoor ik het linkse deel van het forum gebruik is om te zien welk toestel iemand gebruikt!

Act
2 februari 2004, 21:45
voldoet mijn cam aan jouw verwachtingen? :p

pcwiet
4 februari 2004, 07:55
Originally posted by Tony smeT
En ik kan me niet van de indruk ontdoen dat sommige mensen meer belang hechten aan die sterretjes dan aan fotografie :(
Het enige waarvoor ik het linkse deel van het forum gebruik is om te zien welk toestel iemand gebruikt!

Man, man, man... Ik dacht dat we hier allemaal zaten om over fotografie te lullen en niet om naar andermans camera te gapen :D
Enne...die sterretjes mogen, wat mij betreft, er gerust van af hoor! Dan hoef jij je niet meer te ergeren ;)

pcwiet
4 februari 2004, 07:58
Originally posted by Act
voldoet mijn cam aan jouw verwachtingen? :p

Ik vind het in elk geval een prachtexemplaar! Zeker ingewikkeld in gebruik? :p

Update 20u17: Ik ben dan ook maar gezwicht en heb mijn camera als Avatar ingesteld :p