Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn verontschuldigingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn verontschuldigingen

    Sorry Challengers, voor de laattijdige opstart van de Challenge. Ik was de tijd en de Challenge even helemaal uit het oog verloren.
    De reden hiervoor is, dat ik onverwachts mijn zoon welke verleden jaar op 14 Mar 11 een voettocht maakte met zijn ezel en zijn hond, moest gaan ophalen in Macquenoise (Provincie Henegouwen bij de Franse ).
    Mijn zoon welke 14 maanden in de Franse bossen heeft geleefd is te voet terug gekomen vanuit de Pyreneeën naar België.
    Om U een indruk te geven hoe hij daar leefde een link naar een filmpje welke dateert van verleden jaar april.
    Link naar het verhaal van 2 mannen een 3 ezels en een hond.
    In het filmpje ziet U de start van hun avontuur. Vanaf Augustus is zijn vriend met zijn 2 ezels naar België teruggekeerd. Zijn vriend met zijn 2 ezels waren reeds sedert Sep 10 veilig terug thuis.
    Vanaf Aug 10 startte het avontuur in zijn eentje om te zien of het hem zou lukken in de franse natuur te kunnen overwinteren.
    Door dit voor ons onverwachts terugkeer van mijn zoon was ik totaal de tijd en de Challenge uit het oog verloren, waardoor de Challenge met enige vertraging is opgestart.
    Ook de uitwerking van de jaarrangschikking zal hierdoor wat vertraging oplopen.
    Gelieve me hiervoor te willen verontschuldigen.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Mijn verontschuldigingen

    Zo'n zaken gaan voor, en zijn verhaal kennende doet me beseffen dat het "wat moeten wachten op de chalengeuitslag" gewoon een luxeprobleem is.

    Blij te horen dat je je zoon terug thuis hebt, ik weet nog dat je hem verleden jaar niet had kunnen vinden tijdens je vakantie. Ik heb veel respect voor iemand die zo'n uitdaging wilt aangaan. Geniet maar van jullie samenzijn.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #3
      Re: Mijn verontschuldigingen

      Inderdaad Spooky, zoals Erven het al verwoordde: Voor ons een luxe-probleem, mocht het al een probleem zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Mijn verontschuldigingen

        Bedankt Lut en Erven voor het begrip.

        Deze vergetenheid is mij nog nooit overkomen in de 5 jaar en half dat ik de Challenge modereer.

        Het vraagt uiteraard heel wat administratief werk om hem terug in regel te krijgen met heel wat zaken gezien hij momenteel dakloos is geworden.
        Maar samen geraken we wel uit zijn probleem.

        In Frankrijk was zijn ongewone levenswijze ook opgevallen waardoor hij in een Franse plaatselijke krant verscheen.

        Gezien ik zelf de foto niet genomen heb Hieronder een link naar de kranten foto.

        Link 1 naar de foto uit de krant
        Link 2 naar de foto uit de krant
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Mijn verontschuldigingen

          Geen probleem spooky, je eigen zoon is toch nog altijd belangrijker dan een fotochallenge.
          En het was ook geen gewoon "reisje" dat hij ondernam...

          En zoals je wellicht gezien hebt in de winnaarstopic, was de uitslag, via een omwegje, toch al te bekijken...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment

          Working...
          X