Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat dmiddern

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat dmiddern

    Gefeliciteerd met het behalen van je overwinning deze maand was vanhet begin af mijn favoriet
    ook aan de nummers twee en drie dar2fly en Erven gefeliciteerd met jullie plaats
    en de rest van de top 12

    ook voor boris 165 doe ik mijn hoedje af
    omdanks de moeilijke omstandigheden steeds paraat in de challenge
    met mooie deelnames
    heb er bewondering voor
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat dmiddern

    Proficiat dmiddern!!!
    Welverdiend!!
    Ook proficiat aan de eerste 12!
    Jammer dat ik het niet kan bekijken......een foutmelding....kan de pagina niet weegeven
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: proficiat dmiddern

      Me vlug van mijn werk naar huis gehaast voor de uitslag maar helaas hier ook geen beeld op de betreffende pagina , Gelukkig was Lilybie er vlug bij zodat ik nu toch rustig kan gaan slapen. De proficiat's hou ik nog tot waneer we weer beeld hebben .
      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

      Comment


      • #4
        Re: proficiat dmiddern

        Hallo,

        ik kan ook niet op de website, maar blijkbaar heb ik wel gewonnen. Bedankt voor de felicitaties en de punten!!

        De foto is eigenlijk een zelfportret. Camera op statief, alles framen, afstandsbediening in de hand, afdrukken, remote weggooien en dan springen. Ik heb dat 7 keer gedaan en dan thuis de beste geselecteerd. Op drie van de zeven keek ik naar de camera ipv de fles dus ja...

        Dat mijn voet het zand doet meevliegen was een leuke verrassing voor mezelf toen ik thuiskwam, want op de camera had ik het niet gezien.

        Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de nummers 2 & 3, ik vermoed de fles in het water met de avondhorizon en de drie zwarte flessen op rij?

        Ben benieuwd hoeveel punten ik precies heb gehaald dus ik hoop dat de site weer rap in orde is. Voor degenen die het probleem zouden kunnen oplossen dit is de foutmelding:
        ****************************
        Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
        Incorrect syntax near '='.
        /start.asp, line 49
        ****************************

        Het idee om iets meer te doen dan gewoon een fles in beeld te brengen kwam er naar aanleiding van het thema boek. De nummers 1 en 2 waren beiden foto's waar een verhaal in zat en niet enkel een boek toonden, ook al waren de stills van de boeken soms véél mooier uitgevoerd en in beeld gebracht (no offense voor de nummers 1 & 2 weliswaar).
        Dus ben ik beginnen denken over hoe ik een verhaal kon koppelen aan een waterfles [een in sé nóg saaier object dan een boek] en kwam terecht bij iemand die de woestijn doorkruist en ineens water vindt. Nu ja, om zo'n wijds landschap te vinden en een fles in de gepaste stijl (evt arabisch opschrift :-) was iets moeilijker dan naar zee rijden en ongeveer dezelfde beweging doen in Bredene. Ik ben blij dat de meerderheid mij daar kon in volgen !

        Derry

        ps. over de vignettering, vanuit de camera was de vignettering al redelijk sterk aanwezig [lens is nikkor AF-D 50mm f1.4]. Ik vond ze wel bij de foto passen dus heb ik ze nog een beetje geburnd en door het contrast nog een beetje te verhogen, werd ze nog sterker [misschien zelfs een beetje te sterk, ma bon]. In elk geval, ik heb geen filter gebruikt
        Last edited by dmiddern; 1 mei 2011, 07:06.
        http://www.pixel7.be

        Comment


        • #5
          Re: proficiat dmiddern

          Gefeliciteerd dmiddern !
          Uit de commentaren kan ik afleiden om welke foto het gaat (ook geen toegang momenteel)
          Ook bedankt voor de toelichting ivm de vignettering

          EDIT (met dank aan google) : hier kunnen jullie alvast de uitslag vinden :
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: proficiat dmiddern

            Oorspronkelijk geplaatst door dmiddern Bekijk bericht
            Hallo,

            ik kan ook niet op de website, maar blijkbaar heb ik wel gewonnen. Bedankt voor de felicitaties en de punten!!

            De foto is eigenlijk een zelfportret. Camera op statief, alles framen, afstandsbediening in de hand, afdrukken, remote weggooien en dan springen. Ik heb dat 7 keer gedaan en dan thuis de beste geselecteerd. Op drie van de zeven keek ik naar de camera ipv de fles dus ja...

            Dat mijn voet het zand doet meevliegen was een leuke verrassing voor mezelf toen ik thuiskwam, want op de camera had ik het niet gezien.

            Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de nummers 2 & 3, ik vermoed de fles in het water met de avondhorizon en de drie zwarte flessen op rij?

            Ben benieuwd hoeveel punten ik precies heb gehaald dus ik hoop dat de site weer rap in orde is. Voor degenen die het probleem zouden kunnen oplossen dit is de foutmelding:
            ****************************
            Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
            Incorrect syntax near '='.
            /start.asp, line 49
            ****************************

            Het idee om iets meer te doen dan gewoon een fles in beeld te brengen kwam er naar aanleiding van het thema boek. De nummers 1 en 2 waren beiden foto's waar een verhaal in zat en niet enkel een boek toonden, ook al waren de stills van de boeken soms véél mooier uitgevoerd en in beeld gebracht (no offense voor de nummers 1 & 2 weliswaar).
            Dus ben ik beginnen denken over hoe ik een verhaal kon koppelen aan een waterfles [een in sé nóg saaier object dan een boek] en kwam terecht bij iemand die de woestijn doorkruist en ineens water vindt. Nu ja, om zo'n wijds landschap te vinden en een fles in de gepaste stijl (evt arabisch opschrift :-) was iets moeilijker dan naar zee rijden en ongeveer dezelfde beweging doen in Bredene. Ik ben blij dat de meerderheid mij daar kon in volgen !

            Derry

            ps. over de vignettering, vanuit de camera was de vignettering al redelijk sterk aanwezig [lens is nikkor AF-D 50mm f1.4]. Ik vond ze wel bij de foto passen dus heb ik ze nog een beetje geburnd en door het contrast nog een beetje te verhogen, werd ze nog sterker [misschien zelfs een beetje te sterk, ma bon]. In elk geval, ik heb geen filter gebruikt
            Dan heeft mijn favoriet gewonnen, dus mijn oprechte felicitaties. Eigenlijk vind ik dit een van de betere foto's die ik hier al gezien heb op de challenge. (=persoonlijke smaak) Origineel, een hoge moeilijkheidsgraad en zeer goed uitgevoerd. Ik was echt een beetje jalours.
            De drijvende spa-fles was de mijne , Ik gok (voor een fles spa? ): nr2 de opendraaiende fles met wegspuitend water.

            Zelf was ik niet 100% tevreden van mijn foto, wel over de uitvoering maar niet over de originaliteit. Ik was al een hele tijd iets anders aan het uitwerken, maar had telkens pech bij de uitvoering (regen of als het weer mee zat mijn locatie dan juist niet beschikbaar, ondanks ik er 50 km voor had moeten rijden).

            Omdat ik ook weinig tijd had heb ik dan voor de gemakkelijke oplossing gegaan, de locatie van mijn ingezonden foto kende ik en wist dat bij wolkenloze hemel, je er mooi licht hebt net als de zon onder is.

            En nu écht gaan slapen, neen ben geen foto's gaan nemen van bewegende kleuren in een zonsopgang , nog even over een rommelmarkt in de buurt gelopen om te zien of ik geen (analoge) fototoestellen of lenzen ging tegenkomen. En zowaar...mijn camerauitrusting is uitgebreid met 3 nieuwe (oude) toestellen en een flitser met kleurenfilters, dit voor de megaprijs van 4€ (waaronder een megacool fototoestel van "fisher-price" )
            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

            Comment


            • #7
              Re: proficiat dmiddern

              Proficiat, dat vond ik al meteen schitterend ...
              Ik begreep ook niet waaraom dat beeld plots weg was, kan je ons ergens het beeld tonen dat dit beeld tijdelijk verving ?
              En proficiat aan alle deelnemers !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: proficiat dmiddern

                Hey

                dit is de foto die ik in tussentijd had geplaatst. Ik vond die persoonlijk toffer maar wel minder fotogeniek. Het is ook mijn vrouw die er op staat ipv ikzelf, da's voor mezelf ook al aangenamer om op te kijken



                Ik vraag me nu eigenlijk wel af waar deze zou zijn geëindigd...

                grtz
                Derry
                http://www.pixel7.be

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat dmiddern

                  Een proficiat aan de top 12. Misschien toch beter mijn vallende waterfles in water laten staan.
                  Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat dmiddern

                    Oorspronkelijk geplaatst door dmiddern Bekijk bericht
                    Hey

                    dit is de foto die ik in tussentijd had geplaatst.
                    Ik vraag me nu eigenlijk wel af waar deze zou zijn geëindigd...

                    grtz
                    Derry
                    Sprak mij veel minder aan ... denk dat het eerder een middenmoter geweest was ...
                    je hebt er goed aan gedaan de andere weer te plaatsen, zeker weten

                    ik heb ook nog spielerei die ik klaar had, ik plaats die een dezer wel bij beoordeel/ zowel iets bij mensen als bij stilleven

                    frans
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat dmiddern

                      Blijkbaar verkeerd gegokt voor de tweede plaats, maar niet minder verdiend een proficiat aan dare2fly. Ook aan de top 12, speciaal aan Meeuws die ondanks soms minder goede uitslagen steeds de moed opbrengt om mee te doen (velen haken na een paar keer af) en deze keer dan toch beloond wordt met een top 12 . -op naar het podium? .

                      Naast Meeuws zou ik nog een speciale vermelding willen geven voor de foto van Lookenica en LLuc die voor mij ook hele mooie waren. Al valt het mij op dat deze foto's en ook wel sommige andere mooie en goed uitgevoerde foto's toch een heel lage gemiddelde score hebben. Ik heb in vorige challenges toch al mindere foto's gezien met een veel hogere score.

                      Op naar kleuren in beweging, en ik zal trachten iets origineler te zijn

                      ......
                      ??????
                      en ik ben kleurenblind
                      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat dmiddern

                        @Erven, ik vraag me af wat je ander idee was hetgeen je niet hebt kunnen uitvoeren? Zou je dat willen toelichten?
                        http://www.pixel7.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat dmiddern

                          dmiddrn das wel echt verdiend hé,super origineel en knap van uitvoering dat nochthans ni gemakkelijk is om hem zelf te maken .Knap......

                          bedankt voor je commentaar,deed efkes wel deugd en erven ook bedankt....Ik had zelfs ni door dat ik bij de twaalf zat...Ik heb het nooit meer uitgeteld om te zien hoe ver ik aan't staartje zat. Toch blijf ik volharden in de boosheid,zo vlug geef ik ni op....Maar da was wel efkes hartverwarmend van jullie twee....mersiekes

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat dmiddern

                            Proficiat dmiddern met je behaalde eerste plaats. Ook erven zet hier weer een foto van hoog niveau neer wat de natuurversie van mijn studio versie blijkt te zijn
                            Ik had mezelf zeker niet op de tweede plaats verwacht, dus is het een aangename verrassing
                            Mijn Fanpagina
                            Mijn website
                            Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat dmiddern

                              Oorspronkelijk geplaatst door dmiddern Bekijk bericht
                              @Erven, ik vraag me af wat je ander idee was hetgeen je niet hebt kunnen uitvoeren? Zou je dat willen toelichten?
                              Neen , ik hou het idee en vooral locatie liever geheim voor een andere keer
                              Trouwens, deze had ook niet aan jou foto kunnen tippen.

                              @ Dare2fly, ik heb er aan gedacht om er een briefje in te steken of een vlagje SOS op te steken, maar de combinatie met zoet-water vond ik niet kunnen. Had er ook aan gedacht om dit aan zee te doen maar veel te veel volk door de paasvakantie.
                              Zelf zou ik er nooit opkomen om dit in een studio te doen, maar het mooie aan de challenge is dat een zelfde idee op vele manieren (met succes) uitgewerkt kan worden.
                              Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                              Comment

                              Working...
                              X