Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een dergelijk zakje om mijn 70-200mm f/2.8 L USM in op te bergen.
    Ik heb mijn lens 2de hands gekocht en volgens de doos zat dit erbij. Maar ik heb geen enkele info meer van de persoon van wie ik de lens heb gekocht. Dus dit "zakje" aan hem vragen zit er jammer genoeg niet meer in. En om in mijn rugzak op te bergen vind ik zo'n slap zakje interessanter.

    Dus mocht iemand weten waar ik dit kan kopen, of iemand heeft er eentje in de aanbieding...

    mvg,
    Bart.

    PS: zou ik dit zelfde bericht ook mogen posten in de rubriek "Gezocht"? Of mag dit niet omdat het een dubbel topic wordt?
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

  • #2
    Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

    Dat kan je apart kopen, let wel op de juiste afmetingen:


    Standaard wordt er inderdaad altijd zo'n zak bij, toch bij de meeste "L" lenzen.
    Maar als je dat bij Canon wil bestellen dan zal dat wel iets duurder zijn.

    Het is ook mogelijk dat iemand nog zo'n zak heeft liggen van een lens die beschadigd of gestolen is...
    Ik vind het wel altijd eigenaardig dat zo'n zaken achtergehouden worden bij de verkoop van een tweedehands lens.
    Bij de lenzen waar standaard een zonnekap en andere accessoires worden geleverd zal ik altijd alles mee verkopen wat er standaard in de doos zat (zelfs de doos met verpakkingsmateriaal lever ik erbij als ik een lens of camera verkoop).
    Last edited by Black B@ndit; 30 april 2011, 10:18.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      (zelfs de doos met verpakkingsmateriaal lever ik erbij als ik een lens of camera verkoop).
      ik heb nooit begrepen dat mensen daar zoveel waarde aan hechten. Toch al een paar keer gemerkt dat mensen de prijs willen verlagen omdat er geen doos bij is.

      tip: koop een stikmachine voor uw lief.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        ik heb nooit begrepen dat mensen daar zoveel waarde aan hechten. Toch al een paar keer gemerkt dat mensen de prijs willen verlagen omdat er geen doos bij is.

        tip: koop een stikmachine voor uw lief.
        De doos erbij is altijd een leuk extraatje. Maar dat alle accessoires worden meegegeven lijkt me toch een vrij logische zaak.

        Als antwoord op mijn vraag is jou reactie eigenlijk compleet nutteloos.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          De doos erbij is altijd een leuk extraatje.
          Wat is er leuk aan een lege doos?
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Wat is er leuk aan een lege doos?
            En nog een reactie die niks ter zake doet...
            Maar om uw vraag te beantwoorden: het is toch aangenamer iets mee te nemen als het allemaal in 1 doos zit ipv in een plastic zakje van den Aldi? En als dat dan de originele doos is, is dat een leuke extra.
            Ik heb er voor de aardigheid nog eens een doos bij genomen van een 2de hands lens die ik heb gekocht: aangekocht bij Foto Nelissen, kostte 1.688€, Lens nr. 80**A0**[AA].
            En indien de lens langere tijd niet gebruikt zal worden, dan gaat ze terug de doos in.

            En als het effe mogelijk is, gelieve vanaf nu enkel nog reacties te geven waar ik effectief iets aan heb, zijnde een website of adres waar ik een (liefst origineel Canon) zakje kan kopen, of waar ik de originele lense case LZ1324 kan verkrijgen. Al dan niet 2de hands.

            mvg,
            Bart
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #7
              Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

              5 seconden Google : Klikkie

              Of de link van Black B@ndit
              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

              Comment


              • #8
                Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

                Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht

                En als het effe mogelijk is, gelieve vanaf nu enkel nog reacties te geven waar ik effectief iets aan heb, zijnde een website of adres waar ik een (liefst origineel Canon) zakje kan kopen, of waar ik de originele lense case LZ1324 kan verkrijgen. Al dan niet 2de hands.

                mvg,
                Bart
                als het effe mogelijk is: google!





                of leren naaien
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Zakje voor 70-200mm f/2.8 L USM

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  als het effe mogelijk is: google!





                  of leren naaien
                  Met jouw ingesteldheid mogen alle topics met vragen worden gesloten of gewoon verboden, want alles is op google te vinden.
                  Mijn vraag was sowieso al tweeledig, want ik voeg waar ik zoiets NIEUW (1) kon kopen, en of er HIER (2) iemand was die er eentje op overschot had.

                  Wat betreft uw opmerking over het naaien, blijkbaar vind je 't zèlf wel vrij grappig, want anders val je niet in herhaling. Maar het feit dat niemand er had op gereageerd en jij het moet herhalen, bewijst dat het niet nièt zo grappig is als je zelf wel denkt.

                  mvg,
                  Bart
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                  Comment

                  Working...
                  X