Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lokeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lokeren

    Beste Forum bezoekers ,

    Ik ben op zoek naar mensen die in Lokeren of omgeving Lokeren wonen en die er soms eens op uit trekken om te gaan fotograferen

    Groetjes
    Stef
    Canon EOS 450D

    Lens 18/55 - 55/250

  • #2
    Re: Lokeren

    [Mod] Topic verplaatst naar 'Algemeen'
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Lokeren

      Bij wat liggen je interesses in de fotografie ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Lokeren

        Hallo Sieg ,

        Mijn interesses gaan vooral uit naar natuur zoals landschappen en dieren maar ik ben wel nog een beginner als het op professioneel fotograferen op aan komt , ik zoek iemand waar ik fijne uitstappen mee kan doen en waar ik ook wat van kan leren..

        Groeten
        Jeepney
        Canon EOS 450D

        Lens 18/55 - 55/250

        Comment


        • #5
          Re: Lokeren

          Oorspronkelijk geplaatst door jeepney Bekijk bericht
          Hallo Sieg ,

          Mijn interesses gaan vooral uit naar natuur zoals landschappen en dieren maar ik ben wel nog een beginner als het op professioneel fotograferen op aan komt , ik zoek iemand waar ik fijne uitstappen mee kan doen en waar ik ook wat van kan leren..

          Groeten
          Jeepney
          Je moet soms eens 's ochtends rond een uur of 4-5 naar Overmere Donk rijden.
          Je moet wel geluk hebben maar dan ga je richting de tribune (festivalhal).
          Vandaar heb je soms een mooi zicht op het meer en met veel geluk ook flarden mist die op het water lijken te drijven.

          Verder, wel al ietsje verder kan je soms ook op Puynbroeck goede foto'es trekken.
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment

          Working...
          X