Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Curaçao I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Curaçao I

    Terug van weggeweest. Zalig twee weken Curaçao met volledige foto-uitrusting. Ga jullie dus "vervelen" met een "eindeloze" reeks Curaçao.

    De eerste van de reeks: een duootje van spotlijsters (chuchubi)

    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

  • #2
    Re: Curaçao I

    Zo deze foto heeft zeker iets !
    Greetz Twan

    http://500px.com/TwanGroenen

    Comment


    • #3
      Re: Curaçao I

      Dit duo staat er prachtig op, Mooi afgelijnd met scherpe details en de tweede mooi in de OOF. Super
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Curaçao I

        Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
        Dit duo staat er prachtig op, Mooi afgelijnd met scherpe details en de tweede mooi in de OOF. Super
        ik volg

        Comment


        • #5
          Re: Curaçao I

          zeer mooi, maar hadden de 2 vogels elkaar niet overlapt, het was nog beter geweest denk ik

          Comment


          • #6
            Re: Curaçao I

            Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
            Dit duo staat er prachtig op, Mooi afgelijnd met scherpe details en de tweede mooi in de OOF. Super
            En ik volg ook.
            Grt. Jef

            Comment


            • #7
              Re: Curaçao I

              Mooie foto! Ik kan niets anders dan ook volgen met de opmerking van Saphi! Eén heel klein zeurpuntje: tegen de rechterzijkant zit net boven de lijster een donker vlekje, dat zou ik nog even wegshoppen, dan is hij helemaal perfect.
              www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
              Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

              Comment


              • #8
                Re: Curaçao I

                Welkom terug Eric, 'k hoop dat je een geslaagde vakantie hebt gehad, maar dat zal waarschijnlijk wel

                Een prachtig en detailvol scherp plaatje wat mij betreft, zeer knap met de herhaling in de achtergrond

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X