Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bengaalse oehoe ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bengaalse oehoe ?

    Denk dat dit de Bengaalse oehoe is maar ben niet zeker?
    of




    bedankt voor het kijken..
    Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

  • #2
    Re: Bengaalse oehoe ?

    staat er leuk op maar:
    vreselijk dat gif groene plastiek matje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bengaalse oehoe ?

      Ja, maar ik kan moeilijk dat tapijtje vanonder het pootje gaan weghalen hé
      was op een vogelshow..ik vind hem goed!!!
      Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

      Comment


      • #4
        Re: Bengaalse oehoe ?

        Ik vind hem ook goed Jurgen
        Sommige dingen heeft men als fotograaf niet in de hand
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

        Comment


        • #5
          Re: Bengaalse oehoe ?

          Het is idd een Bengaalse Oehoe (Bubo bengalensis). Ik ben niet helemaal enthousiast over je compo. Ik ben het met bouk eens dat het groene matje niet echt mooi is. Aan de andere kant heb je wanneer je tijdens een show of workshop roofvogelfotografie fotografeert nu eenmaal vaak te maken met matjes, beugels, riempjes en zenders...
          www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
          Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

          Comment


          • #6
            Re: Bengaalse oehoe ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Jurgend71 Bekijk bericht
            Ja, maar ik kan moeilijk dat tapijtje vanonder het pootje gaan weghalen hé
            was op een vogelshow..ik vind hem goed!!!
            Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografie Bekijk bericht
            Het is idd een Bengaalse Oehoe (Bubo bengalensis). Ik ben niet helemaal enthousiast over je compo. Ik ben het met bouk eens dat het groene matje niet echt mooi is. Aan de andere kant heb je wanneer je tijdens een show of workshop roofvogelfotografie fotografeert nu eenmaal vaak te maken met matjes, beugels, riempjes en zenders...
            Klopt inderdaad wat jullie hier schrijven, maar daarentegen heb je op een show of workshop, tegenover in de vrije natuur, meer dan voldoende de tijd om een betere compo te kiezen en je belichting beter af te stellen.
            Hier had je voor een compleet andere uitsnede kunnen gaan, bvb een headshot of de helft van het beestje en hij had in ieder geval scherper gemogen en beter belicht.
            Tevens had je een standpunt kunnen innemen waarin de uitgebrande stukken door de bomen wegvielen.
            Bvb enkele stappen naar rechts had al een totaal ander plaatje opgelevert want links lijken mij die bomen dichter begroeit. Een Uil draait zijn kop wel mee, daar moest je geen bang voor hebben, trouwens in profiel is dit ook mooi.

            Maar in ieder geval als Jij er zelf tevreden over bent en dat vermeldt je ook met drie uitroeptekens, dan is het goed, want dat is het belangrijkste uiteraard aan fotografie.

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Bengaalse oehoe ?

              Had een mooie kunnen zijn maar achtergrond werkt hier helemaal niet mee
              D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
              Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
              Flickr - JAlbum

              Comment

              Working...
              X