PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw Forum

Dextro
18 april 2011, 12:33
Beste fotoliefhebbers,

Ik heb zelf een nieuwe site op poten gezet, de voorlopige url is www.macvrienden.be maar zal normaal tegen eind deze week www.fotoplezier.net worden.

Ik heet jullie van harte welkom en geniet van jullie verblijf.

Groetjes

bouk
18 april 2011, 12:45
..........

Ik heb zelf een nieuwe site op poten gezet, de voorlopige url is www.macvrienden.be

te kleine letterkes.
grt,bouk.

Dextro
18 april 2011, 13:06
Bouk als ik mij niet vergis werk jij met een mac, het is dan toch heel simpel alles te vergroten met de cmd+ + knoppen

peter
18 april 2011, 13:27
Bouk als ik mij niet vergis werk jij met een mac, het is dan toch heel simpel alles te vergroten met de cmd+ + knoppen

Ook op mijn windows platform nogal kleine letter'tjes.

Maar je forumstructuur kwam me heel herkenbaar over. :eek: :B

p

James71
18 april 2011, 14:12
Maar je forumstructuur kwam me heel herkenbaar over. :eek: :B
p
Ik had ook een déjà vu gevoel :B

loloboy
18 april 2011, 14:27
Mmm... Ik heb serieuze bedenkingen!

1. Wie gaat er nu op een fotoforum reklame maken voor zijn eigen fotoforum?
2. Ik zie dat je op zoek bent naar mods, opletten! Niet iedereen is daar geschikt voor.
3. Veel suk6 om op te boxen tegen de reeds gerenomeerde collega's.

Grtz

Nerdifant
18 april 2011, 14:35
tis precies paasvakantie.

loloboy
18 april 2011, 14:39
tis precies paasvakantie.

Tja, tis wel + tov PS3, XBOX enzo...

Dextro
18 april 2011, 14:44
Voila heb het forum aangepast zodat er geen vergelijkingen meer zijn. Ergens hadden jullie wel gelijk.:o

rubenknockaert
18 april 2011, 17:21
Voila heb het forum aangepast zodat er geen vergelijkingen meer zijn. Ergens hadden jullie wel gelijk.:o

Nu nog de foto's in de gallery (http://www.macvrienden.be/gallery/index.php) vervangen door eigen werk. :G:G:

Als de oprichter zelf al plaatjes op internet bijeenraapt en onder eigen naam publiceert. Hoe serieus moet dat forum dan eigenlijk genomen worden?:green:

Dextro
18 april 2011, 17:42
Beste, die foto's waren er om het systeem te testen.

De hele opzet van deze site is omdat er verscheidene mensen de arogantie van sommige mensen hier meer dan kotsbeu zijn, zoals nu weer het geval is.

Manutje
18 april 2011, 18:13
wie geen kritiek bemind, wordt door eigen houtje bezind... ter plaatse uitgevonden zi... wak wil zeggen is, op alle publieke plaatsen met een schuilnaam, een ID, wordt er met 10 emmers meer kritiek gegoten, waarom? je bent anonoiem... en dat is en zal zo blijven op jou forum, verplaatsen van problemen, vermenigvuldigen in dit geval, tis al waje ga bereiken. Toch succes... Ik zag in de toyota garage reclame staan voor volkswagen, ja, nogal rare boel is dit, als je begrijp wat ik bedoel?

jan.brouwers
18 april 2011, 18:25
Beste, die foto's waren er om het systeem te testen.

De hele opzet van deze site is omdat er verscheidene mensen de arogantie van sommige mensen hier meer dan kotsbeu zijn, zoals nu weer het geval is.
Een nogal erg zwak argument om zo met een FOTO-forum te beginnen, hiet telt niet het gezegde "Goed gejat is beter dan slecht gemaakt", je past het ook nog hier ter plekke toe. Veel succes, maar je hebt al een achterstand. ;)

loloboy
18 april 2011, 18:29
Een goed forum beheren is ook een hele opgave, om niet te zeggen een levenswerk...

t.billy
Zucht ... daar gaan we weer :mad:
10/10 voor originaliteit, letterlijk & figuurlijk :B

Dextro
Een nogal erg zwak argument om zo met een FOTO-forum te beginnen, hiet telt niet het gezegde "Goed gejat is beter dan slecht gemaakt", je past het ook nog hier ter plekke toe. Veel succes, maar je hebt al een achterstand. ;)

Mocht je de moeite gedaan hebben zou je zien dat de foto's inmiddels aangepast zijn, foto's die hier ook op dit forum staan en door mij gemaakt en geplaatst zijn. Daarom zeker niet de beste maar wel de "mijne"

Fotofolio
18 april 2011, 20:25
$195 voor VBulletin software
$30 voor de Blackstream

Ik hoop dat die investering nuttig zal zijn ...

Martijn1980
18 april 2011, 22:24
$195 voor VBulletin software
$30 voor de Blackstream

Ik hoop dat die investering nuttig zal zijn ...

ik vrees dat het parels voor de zwijnen zullen zijn

havik
18 april 2011, 22:41
Laat die jongen toch doen, als hij een forum wil maken dat hij een forum maakt.

waarom toch steeds zo negatief.

bouk
19 april 2011, 05:11
Bouk als ik mij niet vergis werk jij met een mac.......

nou...je vergist je hoor.
grt,bouk.

LamboCars
19 april 2011, 07:59
je moet toch toegeven dat je lef moet hebben om op een mastodont als BD reclame te komen maken voor een rechtstreekse concurrent :D ... ik vind het hilarisch in elk geval.

Persoonlijk zou ik het anders aangepakt hebben eerlijk gezegd, maar iedereen is vrij om te doen en laten wat ze willen hé, heb ik geen problemen mee ... ik heb zelf een forum opgestart (over auto's natuurlijk) en na zes maanden heb ik iemand met meer vrije tijd de volledige admin rechten gegeven ... hij doet dat prima en ik kan mij terug bezighouden met andere dingen.

Alleen een forum runnen is zo goed als onmogelijk eens het wat groter wordt, je moet bijna 24h op 24h alles in de gaten houden, elke dag tientallen spam bots die aansluiten en de grootste rommel online gooien ... moderators gebruiken is goed, maar ook daar moet je mee opletten, op een bepaald moment geef je zo véél van je eigen creatie uit handen dat je die dan weer in de gaten moet houden ... het blijft een beetje je kindje hé.

Ik moet wel toegeven dat het allemaal vrij klein op het scherm komt, en de kleur combinatie is ook niet echt ideaal om te lezen vind ik, het heeft wel stijl, maar ik vind het een beetje 'stijl boven inhoud' op dit moment.