Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200 2.8 L IS, nu nog wachten op een 10D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 70-200 2.8 L IS, nu nog wachten op een 10D

    Vandaag levering ontvangen van een Canon 70-200 2.8 L IS. Eerste indruk: amaai wat een lens! Daar zal je niet gemakkelijk een candid opname me maken. Ze oogt ook zeer robuust (op de zonnekap na).

    Vanwaar dan de ontgoocheling? Wel, ik heb nu een 70-200, 1.4 extender, een 550 EX flits, voorzetlenzen, batterijgrip voor de 10D, extra batterypacks, etc etc... maar nu kan ik al dit moois nog niet uitproberen wat mijn 10D is nog steeds niet geleverd.

    Top-foto had een 10D vorige week op voorraad voor mij, maar de 28-135 IS zou pas vandaag bij hun binnenkomen. Iemand enig idee hoe snel zij dan uitleveren ?

    The wait is killing me !

    Stefan (alias Digicam)


    PS Dit is mijn eerste post op dit forum. Van 1983 tot 1998 was een Canon A1 mijn vaste gezel. Na 4 jaar met Nikon Coolpix wilde ik terug een SLR.
    DigiCam

  • #2
    ik zou je titel toch enigszins aanpassen hoor, want kan ferm de verkeerde indruk wekken!
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3
      troost u, bji mij was het omgekeerd, ik had reeds een 10D body maar moest nog wachten op men lenzen, evenerg en frustrerend
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #4
        Kan me echt voorstellen dat dit echt kl.te is!ik hoop dat je je camera zo vlug mogelijk zal hebben.
        Danny's Photosite

        Comment


        • #5
          Je zou er natuurlijk ook zelf naartoe kunnen rijden, dat maakt het wachten al wat gemakkelijker
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            zeg Stefan, ik heb een 10D maar geen Canon 70-200...
            als je schrikt hebt dat je Canon 70-200 niet te lang zonder werk kan
            (is heel nefast vooor zo'n lens heb ik op Depreview gelezen) wil ik ze zolang wel voor je in gebruik nemen.
            Laat maar iets weten
            Groeten
            Eddy

            Comment


            • #7
              Originally posted by emacquoy
              zeg Stefan, ik heb een 10D maar geen Canon 70-200...
              als je schrikt hebt dat je Canon 70-200 niet te lang zonder werk kan
              (is heel nefast vooor zo'n lens heb ik op Depreview gelezen) wil ik ze zolang wel voor je in gebruik nemen.
              Laat maar iets weten
              Groeten
              Eddy
              Ik heb zelfs nog iets anders gelezen, wanneer die lens de eerste week niet onmiddelijk in gebruik wordt genomen is ze defenitief naar de knoppen. Dus ik wil je verlies niet al te groot laten worden en zal ze onmiddelijk komen halen voor 500 euro, zo blijft je schade toch beperkt. Wat ne BDspirit toch hé

              Comment


              • #8
                Als ze langer dan een week blijft liggen, dan wil ik ze zelfs komen afhalen voor €300, en je mag mijn 28-135 hebben...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  dam, hab al in geen week een foto getrokken, moet ik nu al mijn lenzen de vuilbak inkiepieperen?
                  visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by fredericrom
                    dam, hab al in geen week een foto getrokken, moet ik nu al mijn lenzen de vuilbak inkiepieperen?
                    ik vrees van wel, maar ik zal ze komen halen om ekologisch te recyclen, we zijn er toch om mekaar te helpen hé

                    Comment


                    • #11
                      Sorry jongens, maar ik heb ze uit de lenskoker gehaald, een 77mm Hama UV-filter erop, zonnekap gemonteerd, de uitgeprinte engelstalige handleiding van de EOS 10D in de buurt gelegd en zolang ik op BD aan het surfen ben schijnt ze vrij happy te zijn.

                      Morgen mag ze even voor het raam op een statief.

                      Digicam
                      DigiCam

                      Comment


                      • #12
                        Vergeet wel niet op tijd haar aperture te meten, en nog wat sluitertijd te geven....
                        Canon 10D, glass, flashes & extra's
                        Fuji S602Z & extra's
                        www.CooMa.be BD0176BE

                        Comment


                        • #13
                          vergeet haar vooral niet met de voetjes in het water te zetten, uitdrooging kan ferme schade veroorzaken aan u schatje , alsde geluk hebt krijgt ze jongskes in de lente
                          canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

                          please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

                          Comment


                          • #14
                            Ik zit in de omgekeerde situatie.
                            10D heb ik (met sigma 24-70/2,8) maar m'n 70-200/2,8 IS ligt bij Top-foto.
                            Ik wacht nog op de 24-70/2,8L van Canon.
                            Die is nog niet binnen.

                            Met m'n extender 1,4 ben ik ook nog niet veel.

                            'k Zal Ingo maar vragen wat fotootjes te nemen met m'n 70-200/2,8 anders begint die ook te roesten

                            Mark.
                            Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                            LidNr. BD0211BE

                            Comment


                            • #15
                              @ Digicam en mark911be: kunnen jullie geen samenwerkende vennootschap oprichten
                              Groetjes,
                              Frank

                              Comment

                              Working...
                              X