Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HoF

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HoF

    Hallo,
    Bij het bekijken van de volgende foto vraag ik me af waarom ze HoF status heeft.
    Gaat het om de foto zelf of eerder om "de onderwerpen"?

    Zelf weet ik het niet goed, ik zou uw mening op prijs stellen
    Groeten,
    Zahra

  • #2
    Re: HoF

    heb geen enkel idee
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: HoF

      Tja, zo zul je er nog wel vinden.
      Maar ergens moet een selectie gemaakt worden en de mensen die dat doen, moeten we respecteren voor hun keuze, ook al zijn we er absoluut niet mee eens. Geen discussie dus
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: HoF

        idd absoluut mee eens en hier geen discusie over!
        maar vind de vraagstelling eigenlijk niet zo verkeerd hoor, begrijp het wel....
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: HoF

          ik zie ook geen reden om deze in de HOF te zetten
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: HoF

            Ik probeer ook niet om een discussie uit te lokken maar heb belangstelling voor
            de mening van anderen. Het punt is dus niet om degene(n) die de HoF selectie
            maken op een of andere manier te bekritiseren, het idee of het over de foto dan
            wel over de onderwerpen gaat overviel me spontaan bij het bekijken ervan en
            vandaar mijn nieuwschierigheid, da's alles

            Comment


            • #7
              Re: HoF

              Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
              Ik probeer ook niet om een discussie uit te lokken maar heb belangstelling voor
              de mening van anderen. Het punt is dus niet om degene(n) die de HoF selectie
              maken op een of andere manier te bekritiseren, het idee of het over de foto dan
              wel over de onderwerpen gaat overviel me spontaan bij het bekijken ervan en
              vandaar mijn nieuwschierigheid, da's alles
              Kunnen we misschien ergens werk van u bekijken? Ben razend benieuwd!
              https://www.tinicleemputfotografie.com/

              Comment


              • #8
                Re: HoF

                Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                Kunnen we misschien ergens werk van u bekijken? Ben razend benieuwd!
                sorry, flauwe reactie hoor. en volstrekt niet terzake.

                Comment


                • #9
                  Re: HoF

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
                  Ik probeer ook niet om een discussie uit te lokken maar heb belangstelling voor
                  de mening van anderen. Het punt is dus niet om degene(n) die de HoF selectie
                  maken op een of andere manier te bekritiseren, het idee of het over de foto dan
                  wel over de onderwerpen gaat overviel me spontaan bij het bekijken ervan en
                  vandaar mijn nieuwschierigheid, da's alles
                  Misschien kun je dan beter het topic zelf van die plaat eens nalezen om te zien welke reacties er gekomen waren.
                  Ik vind de ene hof-laat ook niet zo hof als de andere, maar ach.. who cares.. het is maar hof eh. Ik wil hof niet beledigen of zo, hoor (zou zelf ook wel blij zijn moest ik ooit een hof-plaat presteren), maar er zijn ergere dingen in de wereld...
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: HoF

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    sorry, flauwe reactie hoor. en volstrekt niet terzake.
                    Alsof deze topic er al helemaal toe doet
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: HoF

                      Gaat het om de foto zelf of eerder om "de onderwerpen"?
                      Zal wel beide zijn zeker ... zeggen dat de "onderwerpen" niet van belang zijn als je een foto beoordeelt is nogal naiëf, zeggen dat enkel de onderwerpen van belang zijn bij de keuze voor die foto is nogal beledigend voor diegene die de uiteindelijke keuze maakte.
                      Zal wel beide geweest zijn dus: foto en onderwerpen
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                      Comment


                      • #12
                        Re: HoF

                        Sommige reactie hebben een redelijk hoog azijn-gehalte en dat snap ik niet echt.
                        Dit is toch een forto-forum niet? Is het dan niet de bedoeling om over foto's van
                        gedachten te kunnen wisselen? Nogal weinig tolerant hier en daar (oa Tini).
                        Bij deze bedankt voor de "normale" respons die er zeker ook was
                        Onderwerp gesloten wat mij betreft.

                        Comment


                        • #13
                          Re: HoF

                          Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
                          .........
                          Dit is toch een forto-forum niet? Is het dan niet de bedoeling om over foto's van
                          gedachten te kunnen wisselen?
                          klopt, maar dat hoort dan thuis in het betreffende topic.
                          nu open je een apart topic over een specifieke opname.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: HoF

                            Zahra,
                            Sommige reactie hebben een redelijk hoog azijn-gehalte en dat snap ik niet echt.
                            Da's omdat je oorspronkelijke vraag:
                            Bij het bekijken van de volgende foto vraag ik me af waarom ze HoF status heeft.
                            al tientallen keren (i.v.m. meerdere HoF-foto's uiteraard ) gesteld is. Enkel diegene(n) die hem in HoF plaatsten kunnen hier echter op antwoorden. Maar niemand zal/kan dat natuurlijk doen want anders is het hek van de dam en moet wekelijks dagen gespendeerd worden aan "keuzes verdedigen" . Je begrijpt ... da's totaal onmogelijk
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: HoF

                              Kijk, wat voor de ene een reden is om een foto goed te vinden is voor de andere dan weer een reden om een foto niet goed te vinden. IK plaatste in beginnershoek ooit een foto van één of andere bekende vlaming en een portret van Philippe Le Jeune (iets minder gekend bij het brede publiek). Ik kreeg de reactie dat die van Le Jeune goed was, maar de andere niet omwille van de bekendheid van de koppen...
                              Ik denk dat een stelling als volgende wel min of meer klopt: Je kan van iedereen een goede (of slechte) foto maken, maar een foto wordt toch niet beter of slechter door wie er op staat...
                              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                              Comment

                              Working...
                              X