Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betreft Kogelfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • betreft Kogelfotografie

    Wie kan mij helpen. ben op zoek naar informatie over fotograferen van snelle objecten (name Kogels die afgevuurd worden)
    En hele tijd geleden is dat op een forum te sprake gekomen, maar ik heb de link naar die site vergeten op te slagen. Wie heeft er zulks een links of informatie daarover. Bij voorbaat dank jan van ginkel
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

  • #2
    Ik denk dat frans_vdm je hierover zeer veel kan vertellen....

    Mvg

    Bart

    Comment


    • #3
      Originally posted by jan van ginkel
      Wie kan mij helpen. ben op zoek naar informatie over fotograferen van snelle objecten (name Kogels die afgevuurd worden)
      En hele tijd geleden is dat op een forum te sprake gekomen, maar ik heb de link naar die site vergeten op te slagen. Wie heeft er zulks een links of informatie daarover. Bij voorbaat dank jan van ginkel
      Ik heb dit reeds behandeld maar de foto's zijn niet meer beschikbaar via BD omdat mijn webspace gewijzigd is.
      Ik heb echter alles netjes uitgelegd op mijn eigen web onder de rubriek highspeed en ook veel speciale dingen onder de rubriek experimenteel.
      De link van mijn web is:

      http://users.skynet.be/fotoopa

      Je kunt me ook altijd via e-mail bereiken, ook die staat op mijn web

      Groetjes
      Frans

      Comment


      • #4
        Inderdaad deze link was het. Die wapenexpert zal tevreden zijn.
        Bedankt Frans.
        Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
        Hier op dit forum.

        Comment

        Working...
        X