Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aramak Iab @ The Sounds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aramak Iab @ The Sounds

    Hello,

    Gisteren leuk concertje gehad van een goede vriend van mij Bai Kamara Jr & Band.
    Hopelijk is het wat?



    Groetjes
    Eric
    Flickr

  • #2
    Re: Aramak Iab @ The Sounds

    um, nee...
    Dare to be different than the pack...
    https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

    Comment


    • #3
      Re: Aramak Iab @ The Sounds

      Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk bericht
      um, nee...
      Wat meer info zou natuurlijk leuk zijn
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Aramak Iab @ The Sounds

        Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
        Wat meer info zou natuurlijk leuk zijn
        vindt het gezicht veel te donker... wat jammer is, sorry mijn persoonlijke mening...
        Dare to be different than the pack...
        https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

        Comment


        • #5
          Re: Aramak Iab @ The Sounds

          Gezicht inderdaad te donker, de scherpte ligt op de bas en niet op het gezicht ( ik denk dat ik daar ook wat bewegingsonscherpte zie). En persoonlijk zie ik liever het hele instrument op de foto staan, nu mis ik de kop van de bas.

          Er was blijkbaar licht ( spot rechts), dus is het een kwestie van timing en shooten op het moment dat de artiest naar die lichtbron kijkt of op die plaats gaat staan...
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Aramak Iab @ The Sounds

            Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk bericht
            vindt het gezicht veel te donker... wat jammer is, sorry mijn persoonlijke mening...
            Geen sorry hoor liever een eerlijke mening dan geen

            Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
            Gezicht inderdaad te donker, de scherpte ligt op de bas en niet op het gezicht ( ik denk dat ik daar ook wat bewegingsonscherpte zie). En persoonlijk zie ik liever het hele instrument op de foto staan, nu mis ik de kop van de bas.

            Er was blijkbaar licht ( spot rechts), dus is het een kwestie van timing en shooten op het moment dat de artiest naar die lichtbron kijkt of op die plaats gaat staan...

            Thx voor de feedback

            Ik had al een paar shots van hem waar hij volledig opstaat.
            Hij had me hier gevraagd om eens meer de focus op de bass zelf te leggen daarmee.
            En inderdaad spijtig van de kop, next time
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Aramak Iab @ The Sounds

              Als de artist zelf vraagt de focus op de bas te leggen, zou ik de compositie zo uitvoeren dat de bas het hoofdonderwerp vormt, met de bassist zelf op de achtergrond.

              bijvoorbeeld: http://1.bp.blogspot.com/_B73ufWQ_Ga...600-R/bass.jpg

              Niet echt simpel denk ik.

              Nu is je foto een beetje mossel noch vis en lijkt hij in mijn ogen verkeerd gefocused. Fotografie, 't is en blijft niet simpel...
              Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

              Comment

              Working...
              X