Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoge venen info

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoge venen info

    Beste mensen,

    Al enkele jaren op een rij ga ik naar de Hoge Venen.
    Ik blijf echter al jaren op dezelfde plaatsen hangen nabij de botrange.

    Dit jaar ga ik van 20 tot en met 23 april terug.
    Dit enkel om te genieten van fauna en flora en deze te fotograferen natuurlijk.
    Ik hoop dat ik met een 70-200 f4 en mijn 100mm f2.8 wel genoeg ga hebben om daar foto's te nemen.
    Mijn voorkeur gaat dit maal naar dieren: Reeën, vossen, herten, marters, maar vooral om de ringslang & de gladde slang vast te leggen op de gevoelige plaat.

    Hagedissen en hazelwormen vind je daar overal, maar slangen zitten meer op locale plaatsen.

    Hierbij vraag ik of iemand een prachtige link heeft (heb al zwaar gegoogeld, maar vind helaas geen deftige) met de kaart van de hoge venen van zowel het gedeelte in luik als in duitsland.

    Ik zoek locaties op de kaart: de Schlangenberg, Brunssummerheide, Teverenerheide en het dal van de vesdre.

    Deze heb ik locaal nog niet gevonden. Dus als iemand tips heeft, gelieve mij dan deze mee te delen, Ik apprecieër dit ten zeerste.

    Als er nog plaatsen zijn die ik zeker zou moeten kennen om eens te bezichtigen, dit mag ook!

    Alvast bedankt en geniet nog van het goede weer.


    mvg,

    Miguel
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."
Working...
X