Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paard gezocht voor Fotoshoot met model

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paard gezocht voor Fotoshoot met model

    Ik zoek een paard voor een fotoshoot die ik wil inplannen eind april of mei. Ik heb reeds een mua en een semi pro model. Ik wil er een dromerige fairytale shoot van maken. Het model is roodharig, dus dat zou een heel mooie combinatie geven met een ofwel spierwit, ofwel gitzwart paard.
    Het zal een shoot zijn voor mijn persoonlijk portfolio, vrij werk voor iedereen dus.
    Ik zoek ook nog assistenten voor die dag.

    Ikzelf heb jaren paard gereden, dus kan wel om met de dieren, maar nu vroeg ik me af...
    WAAR KAN IK (kosteloos) EEN PAARD LENEN voor een dag? Het paard zal enkel dienen als 'accessoire'. Er zal enkel op gezeten of gelegen worden door het model. Het paard moet niet gezadeld worden.

    Alle info en tips zijn welkom!
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

  • #2
    Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

    Ik heb al 2 keer een modelshoot gedaan met paarden. De ene was in een manege. Voor de andere ben ik in de buurt op zoek gegaan naar eigenaars van paarden. Ben bij een paar buren gaan aanbellen en zo ben ik vrij snel doorverwezen naar een buur die een paard heeft en die bereid was om met zijn paard naar de locatie te wandelen. Heb wel een locatie gekozen die niet ver van zijn huis was.

    Ik zou dus zeggen: ga naar een manege, of naar een buurt met veel paarden in weides en bel eens aan bij een paar buurtbewoners.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

      Hey, ik heb al naar een aantal maneges gemaild, maar tot nu toe weinig respons...
      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

      Comment


      • #4
        Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

        Stel je vraag eens op een paardenforum, denk dat je dan veel meer reacties krijgt
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #5
          Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

          ik heb wel een wit paard staan (kruising van een arabier en een appaloosa) maar ik vrees dat zijn staart redelijk kort is momenteel ( de geitjes hebben hem afgeknabbeld)
          komt nog bij dat hij zijn wintervacht nog aan het afwerpen is momenteel dus hij is niet echt op zijn mooiste nu.
          Last edited by Peke; 8 april 2011, 12:08.
          Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

          Comment


          • #6
            Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

            Mijn ervaring is dat je het beste ter plaatse gaat als je voor iets toestemming wilt. Daarna telefoneren en op de laatste plaats mailen... 't Kan natuurlijk altijd lukken via mail of telefoon, maar ik ga altijd ter plaatse en dat lijkt mij persoonlijk de beste manier om een positief antwoord te krijgen.
            www.focusfotografie.be
            www.facebook.com/eviwilmus

            Comment


            • #7
              Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

              Misschien is dit paardje iets voor u? Wel oppassen dat het de show niet steelt, het zou
              namelijk durven.

              Comment


              • #8
                Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Misschien is dit paardje iets voor u? Wel oppassen dat het de show niet steelt, het zou
                namelijk durven.

                http://forum.belgiumdigital.com/f55/...ys-358303.html

                hehehe, good one. idd te veel streken ;-)
                * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                Comment


                • #9
                  Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

                  Hier vind je misschien inspiratie: klik!
                  Snuister maar eens in de "Galeries".
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paard gezocht voor Fotoshoot met model

                    Jos, ze zoekt een PAARD, en GEEN inspiratie...
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                    Comment

                    Working...
                    X