Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie kent deze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie kent deze

    steenweg .nl Ken je deze winkel.voor de sony sal 100mm2.8 685€ in plaats van 1538 wat denk je?
    sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

  • #2
    Re: wie kent deze

    ken de winkel niet, maar ziet er een professionele discount keten uit

    hun "van prijzen" zijn wel totaal onzinnig
    die macro lens kost elders ook 680 a 700 euro en 1058 voor de SAL18200 is meer dan het dubbele van gebruikelijk (adviesprijs is 599)
    Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

    Comment


    • #3
      Re: wie kent deze

      Dat doen al die winkels.
      Ga eens bij konijnenberg zien. Daar zijn ook kortingen tot 300 euro enz...
      natuurlijk liggen de adviesprijzen vaak hoger dan de verkoopprijs.
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • #4
        Re: wie kent deze

        Dus. Kijk en vergelijk zeker?
        sony a580 minolta macro 50mm 2.8 minolta 28-85 sigma 50 -500 sony 28-105met wild angele lens +macro(stablitz) sony hvl-f42am tamron 90mm macro

        Comment


        • #5
          Re: wie kent deze

          Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
          natuurlijk liggen de adviesprijzen vaak hoger dan de verkoopprijs.
          Dat is net wat ik zeg: SAL18200:
          - adviesprijs: 599 euro
          - steenweg.nl: 389 ipv 1058
          - winkelprijs van 295 tot 495

          Hier kost de 100 mm macro 664 euro
          Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

          Comment


          • #6
            Re: wie kent deze

            Het is een rommelhok waar de meeste medewerkers geen flauw idee hebben wat ze verkopen De adviesprijzen worden over het algemeen totaal uit de duim gezogen.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #7
              Re: wie kent deze

              Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
              Dat doen al die winkels.
              Ga eens bij konijnenberg zien. Daar zijn ook kortingen tot 300 euro enz...
              natuurlijk liggen de adviesprijzen vaak hoger dan de verkoopprijs.
              Bij Konijn zijn de adviesprijzen nog wel ergens op gebaseerd, je hoort regelmatig mensen klagen dat de lokale fotoboer die prijzen ook wel eens hanteert. Bij Steenweg.nl is het pure fantasie. Ik vind het een beetje bizar om Konijnenberg hier op 1 hoop te vegen met een zaak die zelfs aan de plaatselijke gemeentereiniging een voorbeeld kan nemen.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #8
                Re: wie kent deze

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                Bij Konijn zijn de adviesprijzen nog wel ergens op gebaseerd, je hoort regelmatig mensen klagen dat de lokale fotoboer die prijzen ook wel eens hanteert. Bij Steenweg.nl is het pure fantasie. Ik vind het een beetje bizar om Konijnenberg hier op 1 hoop te vegen met een zaak die zelfs aan de plaatselijke gemeentereiniging een voorbeeld kan nemen.
                Oke een beetje nuanceren. Ik wil konijn hier niet op 1 hoop gooien.
                Ik bedoel maar dat al die winkels dat doen en dat je gewoon de prijzen moet vergelijken die je uiteindelijk aan de kassa betaald.
                Nikon D7000 en wat lenzen.
                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                Comment

                Working...
                X