Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke CAMcorder maakt uitstekende foto's?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke CAMcorder maakt uitstekende foto's?

    Een familielid wil vooral graag filmen. Maar daarnaast worden er ook echt heel veel foto's gemaakt. Die moeten natuurlijk niet crappy zijn. Er wordt een CAMcorder-model toestel gewild; niet een fototoestel die ook kan filmen. Twee toestellen (eentje om te filmen en eentje om foto's te maken) is eigenlijk maar niks (vind ik. Op vakantie zijnde is dat een ramp).
    De meeste CAMcorders maken erg crappy foto's. Maar zijn er ook betaalbare CAMcorders die uitstekende foto's maken? Ik denk dan aan minimaal 4 of 5MP en een hele lage JPG-compressie en verder ook gewoon goede kwaliteit (natuurlijk een goede lens).

    Met de nadruk op betaalbaar... En toch kwaliteit .

  • #2
    Re: Welke CAMcorder maakt uitstekende foto's?

    ik heb een Sony handycam full hd 4.0 megapixels (top filmerke en niet goedkoop) en heb onlangs is een foto getrokken met de camera en het trekt eigenlijk op ni veel als ik heel eerlijk ben.
    als ik de foto's vergelijk met mijn andere is het zelfs slecht vind ik
    een Camcorder diend om te filmen en een fototoestel om foto's te trekken is mijn mening
    dit is natuurlijk mijn mening en ervaring en mischien dat er andere mensen er anders over denken.

    Groeten,

    David
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

    Comment


    • #3
      Re: Welke CAMcorder maakt uitstekende foto's?

      weet niet ,maar beetje off-topic vrees ik.
      MSQ
      Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare

      Comment


      • #4
        Re: Welke CAMcorder maakt uitstekende foto's?

        [mod]
        Verplaatst naar een geschikter forumonderdeel.

        De Fotohoek - Beginnershoek is er om je eerste foto's te tonen.

        Comment


        • #5
          Re: Welke CAMcorder maakt uitstekende foto's?

          Misschien kan je de omgekeerde denkpiste benaderen ...

          Welke Dslr kan prachtige videobeelden maken?


          Ik denk dat je daar minstens 80% meer kans hebt, zeker nu dat de meeste dslr's perfect 1080p video kunnen vastleggen ...
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Welke CAMcorder maakt uitstekende foto's?

            Ik vind de twee niet samengaan, zowel technologisch als praktisch.

            Goed filmen is al een kunst op zich en fotografie is totaal anders qua techniek en ook veeleisend. Je kan niet de 2 in 1 doen, da gaat nie.

            Best is dat 1 iemand gaan filmen en 1 iemand zich op fotos gaat toeleggen. Dan kom je tenminste met schoon materiaal naar huis.

            Comment

            Working...
            X