Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand dit boek tegen gekomen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand dit boek tegen gekomen?

    Hallo beste BD-ers
    ik ben sinds enkele weken de gesprekken aan het volgen op dit forum en ik heb de indruk dat het er hier ernstig aan toe gaat...Ik heb reeds veel geleerd aangezien ik een leek ben in DSRL camera's....ben namelijk onlangs overgestapt van een mini digitale camera naar de Canon EOS300D....moet blijkbaar nog veel leren en zeker nog een deel materiaal aankopen (lensen, statief, flitser) fotografie heeft mij altijd geboeid en ik hoop dan ook vlug het toestel onder de knie te hebben, zeker met de hulp en de goede raad van de mensen op dit forum....
    daarom mijn vraag ik ben op internet een degelijke handleiding tegengekomen van de EOS300D maar dit is enkel in the US te koop. Als je dit laat afkomen worden er nog eens invoerrechten op gevraagd.Daar om mijn vraag of er iemand dit boek reeds is tegen gekomen.....de link staat hieronder..
    dank bij voorbaat
    http://www.shortcourses.com/bookstore/canon/book_canonrebel.htm

  • #2
    Je kan toch ook alleen de e-book kopen? (staat op de website).
    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

    Comment


    • #3
      invoerrechten zijn er niet hoor, ik zie dat het boek 24.95 dollar kost, dus in eur is dat iets van 21 euro, en als ik me niet vergis is alles onder de 30 euro taxfree!

      Originally posted by skylane
      Hallo beste BD-ers
      ik ben sinds enkele weken de gesprekken aan het volgen op dit forum en ik heb de indruk dat het er hier ernstig aan toe gaat...Ik heb reeds veel geleerd aangezien ik een leek ben in DSRL camera's....ben namelijk onlangs overgestapt van een mini digitale camera naar de Canon EOS300D....moet blijkbaar nog veel leren en zeker nog een deel materiaal aankopen (lensen, statief, flitser) fotografie heeft mij altijd geboeid en ik hoop dan ook vlug het toestel onder de knie te hebben, zeker met de hulp en de goede raad van de mensen op dit forum....
      daarom mijn vraag ik ben op internet een degelijke handleiding tegengekomen van de EOS300D maar dit is enkel in the US te koop. Als je dit laat afkomen worden er nog eens invoerrechten op gevraagd.Daar om mijn vraag of er iemand dit boek reeds is tegen gekomen.....de link staat hieronder..
      dank bij voorbaat
      http://www.shortcourses.com/bookstore/canon/book_canonrebel.htm
      canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

      please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

      Comment

      Working...
      X