Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laden website belgium digital forum via MAC -> probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laden website belgium digital forum via MAC -> probleem

    Hallo,

    Op de een of andere vreemde reden kan ik de website belgium digital forum op mijn MAC nauwelijks laden. Alle andere websites werken. Ik probeer dit met chrome, firefox en safari.

    Wat voor reden kan dit zijn?

    Groetjes
    --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

  • #2
    Re: Laden website belgium digital forum via MAC -&gt; probleem

    sinds waarneer?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Laden website belgium digital forum via MAC -&gt; probleem

      Werkt prima hier..
      Andy Lemaire

      andylemaire.be

      Comment


      • #4
        Re: Laden website belgium digital forum via MAC -&gt; probleem

        Zowel onder Safari als Firefox 4 zonder probleem.

        Comment


        • #5
          Re: Laden website belgium digital forum via MAC -&gt; probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          sinds waarneer?
          grt,bouk.
          Er is geen logica in te vinden. Zoals nu ben ik er voor de eerste keer super vlot op geraakt. het is precies dat mijn Wifi lastig doet bij deze site..

          Bon.. hopelijk blijft het hier werken hé..

          Want ik lees wel vaak op deze site.
          --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

          Comment


          • #6
            Re: Laden website belgium digital forum via MAC -&gt; probleem

            Het probleem ligt niet aan het besturingsysteem van jouw computer (max os), ik heb nog nooit problemen gehad met het laden van deze site op mijn mac, met geen enkele van de hierboven reeds vermelde browsers.
            Het probleem kan wel bij jouw internetverbinding liggen, vooral bij draadloze verbindingen zijn er een aantal dingen die het signaal kunnen verstoren.
            Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

            Comment


            • #7
              Re: Laden website belgium digital forum via MAC -&gt; probleem

              Inderdaad: hier ook nooit een probleem om met Mac(s) op BD te raken. Maar ik herinner me nog zo'n geval, al kan ik het niet onmiddellijk terugvinden. Ik browse altijd met Safari (nu is dat v.5.0.4), maar houd een tweede browser als FireFox (voorlopig nog even in de 3.x versie, niet in de nieuwste 4.0 versie, zolang de plugins nog wachten op een update) achter de hand, voor die gevallen waar Safari moeilijkheden mee zou hebben. Maar momenteel kan ik niet echt zo'n site vinden; geen enkel probleem dus met Safari 5.0.4 en OSX 10.6.7.
              Ook hier gaat het over een draadloze LAN (gecreëerd door een TimeCapsule, die met een draadje verbonden is met de Belgacom ADSL modem).
              Er moet dus iets anders aan de hand zijn.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Laden website belgium digital forum via MAC -&gt; probleem

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Inderdaad: hier ook nooit een probleem om met Mac(s) op BD te raken. Maar ik herinner me nog zo'n geval, al kan ik het niet onmiddellijk terugvinden. Ik browse altijd met Safari (nu is dat v.5.0.4), maar houd een tweede browser als FireFox (voorlopig nog even in de 3.x versie, niet in de nieuwste 4.0 versie, zolang de plugins nog wachten op een update) achter de hand, voor die gevallen waar Safari moeilijkheden mee zou hebben. Maar momenteel kan ik niet echt zo'n site vinden; geen enkel probleem dus met Safari 5.0.4 en OSX 10.6.7.
                Ook hier gaat het over een draadloze LAN (gecreëerd door een TimeCapsule, die met een draadje verbonden is met de Belgacom ADSL modem).
                Er moet dus iets anders aan de hand zijn.
                Ik surf bv op deze site.. lukt goed maar als ik naar een ander forum wil gaan dan laad hij heel traag en op den duur is het melding: wachten op verbiding van server. Ik wacht bv 5 min en ik refresh dan kan ik terug verder. Dit heb ik dus enkel met deze site!

                Groetjes
                --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

                Comment

                Working...
                X