Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek foto van zeilboot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik zoek foto van zeilboot

    Ik ben voor mijn collega een kalender aan het maken. Ik weet het veel te laat maar ja....
    Ik heb zelf heel veel foto's (natuurlijk nietwaar ) maar op elke foto wil ik een tekst zetten.
    Ik heb een mooie wijsheid die ik wil gebruiken, maar geen passende foto.
    Mijn zoon zei: zoek op internet. Neen dat wilde ik niet doen, want ik wilde eigen foto's gebruiken. Maar toch.... Misschien is het mooier als ik toch een passende foto gebruik?
    De tekst is:
    “Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf.”

    Dus als iemand een mooie foto heeft, die ik mag gebruiken, zet er gerust je naam op, of anders doe ik dat.
    Je mag me mailen : ana-carmen@pandora.be

  • #2
    zoietske ?

    Originally posted by Act
    Ik ben voor mijn collega een kalender aan het maken. Ik weet het veel te laat maar ja....
    Ik heb zelf heel veel foto's (natuurlijk nietwaar ) maar op elke foto wil ik een tekst zetten.
    Ik heb een mooie wijsheid die ik wil gebruiken, maar geen passende foto.
    Mijn zoon zei: zoek op internet. Neen dat wilde ik niet doen, want ik wilde eigen foto's gebruiken. Maar toch.... Misschien is het mooier als ik toch een passende foto gebruik?
    De tekst is:
    “Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf.”

    Dus als iemand een mooie foto heeft, die ik mag gebruiken, zet er gerust je naam op, of anders doe ik dat.
    Je mag me mailen : ana-carmen@pandora.be
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

    Comment


    • #3
      Act ik heb wat in je postbus gedropt ,je zal zelf wel zien of het bruikbaar is of niet.

      Groeten Rusty
      Ik haat vriendjespolitiek

      Comment


      • #4
        Peter, bedankt voor je snelle reaktie.
        Het is een mooie foto, maar ik had eerder gedacht aan een zeilboot in volle vaart op volle zee, waar je zo de zeilen van bol zien staan, snap je?
        Deze zeilboot is pas aan het vertrekken in oostende waarschijnlijk
        heb je misschien zoiets voor mij? maar als het niet is, dan neem ik wel deze hoor.

        Comment


        • #5
          Oké Rusty, onze reacties hebben elkaar gekruist.
          Ik zie onmiddellijk.

          Comment


          • #6
            Rusty, nog niets ontvangen.
            Ik ga nu slapen, ik zie morgen wel.
            Groetjes,

            Comment


            • #7
              Bedoel je zoiets Act?



              Is wel niet op zee of bedoelde je het op z'n Duits See?

              Groetjes,

              Jan
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Hoe komt het dat ik bij het aantikken van deze topic een schermpje krijg "verbinding maken met homedrive.home.nl....jvdbroek....), alléén hier en nergens anders...... Héél raar !
                Nog iemand anders last van ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sonyke
                  Hoe komt het dat ik bij het aantikken van deze topic een schermpje krijg "verbinding maken met homedrive.home.nl....jvdbroek....), alléén hier en nergens anders...... Héél raar !
                  Nog iemand anders last van ?
                  Hoi Sonyke,

                  Mijn provider heeft eea veranderd in de webspace sfeer, had helaas de verkeerde link ingetypt Maarruh kon je binnenkomen? Want zo ja dan zou je volgens mij eigenhandig kunnen ingrijpen in mijn webspace???

                  Jan
                  You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sonyke
                    Hoe komt het dat ik bij het aantikken van deze topic een schermpje krijg "verbinding maken met homedrive.home.nl....jvdbroek....), alléén hier en nergens anders...... Héél raar !
                    Nog iemand anders last van ?
                    ik heb dit ook gemerkt .. zal zeker de server zijn waarop een foto gepost is ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jamonadap
                      Originally posted by Sonyke
                      Hoe komt het dat ik bij het aantikken van deze topic een schermpje krijg "verbinding maken met homedrive.home.nl....jvdbroek....), alléén hier en nergens anders...... Héél raar !
                      Nog iemand anders last van ?
                      Hoi Sonyke,

                      Mijn provider heeft eea veranderd in de webspace sfeer, had helaas de verkeerde link ingetypt Maarruh kon je binnenkomen? Want zo ja dan zou je volgens mij eigenhandig kunnen ingrijpen in mijn webspace???

                      Jan
                      Heb ik niet geprobeerd Jan, alhoewel daar reeds een veld ingevuld was, ik heb gewoon geannuleerd en gesloten. Telkens weer.
                      Het was gewoon al toen ik deze topic van Act opende.....
                      Ik snap er nog steeds niets van, hoe speel je zoiets klaar -en dit gewoon om het ergens te begrijpen- ?

                      Comment


                      • #12
                        Ik ook
                        Originally posted by Sonyke
                        Hoe komt het dat ik bij het aantikken van deze topic een schermpje krijg "verbinding maken met homedrive.home.nl....jvdbroek....), alléén hier en nergens anders...... Héél raar !
                        Nog iemand anders last van ?
                        Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                        Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jamonadap
                          Mijn provider heeft eea veranderd in de webspace sfeer, had helaas de verkeerde link ingetypt Maarruh kon je binnenkomen? Want zo ja dan zou je volgens mij eigenhandig kunnen ingrijpen in mijn webspace???
                          Jan
                          je user id was ingevuld in de popup, maar niet je paswoord .. gelukkig maar...

                          edit: typfoutje

                          Comment


                          • #14

                            Ik snap er nog steeds niets van, hoe speel je zoiets klaar -en dit gewoon om het ergens te begrijpen- ?
                            Als ik het zou weten , zou ik het je niet vertellen.

                            Gekheid hoor Sonyke, ik had aanvankelijk het fotootje gepost op voor mij bekende manier, echter bij controle zag ik niets, toen terug naar m'n eigen situatie en dacht "oh ja ze hebben alles veranderd" en nog eens even gekeken hoe alles heette, maar wel met het gevoel wat gek want anders werkte het ook ondanks de vernieuwingen. Affijn nog eens gekeken in m'n browser waar de file stond en die naam ingetikt. Zag zelfs ook dat "schermpje" even, maar er ging nog geen lampje branden tot ik jouw reactie las (dank ) en dus nog maar eens ging kijken en ja, de fout lag toch bij mij! (gelukkig maar). Uhhh voldoende duidelijk??? Ter aanvulling via onze provider kunnen we nu op sinmeple wijze onze webspace bereiken, dwz je hebt geen ftp-programma meer nodig; de bewuste link leidt mij dus rechtstreeks naar m'n webspace alwaar ik op een wijze ala de windowsverkenner kan werken. Dit trouwens naar tevredenheid.

                            Goedenacht,

                            Jan
                            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jamonadap

                              Ik snap er nog steeds niets van, hoe speel je zoiets klaar -en dit gewoon om het ergens te begrijpen- ?
                              Als ik het zou weten , zou ik het je niet vertellen.

                              Gekheid hoor Sonyke, ik had aanvankelijk het fotootje gepost op voor mij bekende manier, echter bij controle zag ik niets, toen terug naar m'n eigen situatie en dacht "oh ja ze hebben alles veranderd" en nog eens even gekeken hoe alles heette, maar wel met het gevoel wat gek want anders werkte het ook ondanks de vernieuwingen. Affijn nog eens gekeken in m'n browser waar de file stond en die naam ingetikt. Zag zelfs ook dat "schermpje" even, maar er ging nog geen lampje branden tot ik jouw reactie las (dank ) en dus nog maar eens ging kijken en ja, de fout lag toch bij mij! (gelukkig maar). Uhhh voldoende duidelijk??? Ter aanvulling via onze provider kunnen we nu op sinmeple wijze onze webspace bereiken, dwz je hebt geen ftp-programma meer nodig; de bewuste link leidt mij dus rechtstreeks naar m'n webspace alwaar ik op een wijze ala de windowsverkenner kan werken. Dit trouwens naar tevredenheid.

                              Goedenacht,

                              Jan
                              Ok Jan Merci. Zelf gebruik ik ook geen ftp-programma meer (sinds ik ontdekte dat in cute-ftp rommel stak) nu tik ik in de explorerbalk gewoon het adres in "//users.............enz." met ftp: ervoor Hopelijk overkomt mij nooit hetzelfde en dat was eigenlijk ook de bedoeling van mijn vraag. Goed alles is opgelost !

                              Comment

                              Working...
                              X