Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat Erven & woody04

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat Erven & woody04

    twee winnaar op de eerste plaats
    met twee top plaatjes
    Hi hi Erven je hebt het toch maar weer eens gedaan
    en dan ging je het rustiger aan doen dit jaar
    Proficiat met je overwinning deze maand

    Een topper vanaf het moment dat deze in de challenge verscheen
    Mijn favoriet bij uitstek

    Ook aan woody04 met je eerste plaats je legde de lat erg hoog vanaf het begin met je foto
    proficiat met je overwinning

    Ook wittje 100 proficiat met je tweede plaats
    en dirkfotogafie met je derde plaats

    hermanver proficiat met je vijfde(vierde bij nader inzien) stek ik had je toch gezegd eentje binnen de top vijf hé
    Een zeer mooi totaal beeld van keukengerief

    en de rest van de top twaalf
    Last edited by lilybie; 1 april 2011, 06:33. Reden: had maar een winnaar gezien maar het zijn er twee
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat Erven & woody04

    Proficiat aan de winnaars, mijn favoriet die ik de beste invulling van het thema vond was wel die van Hermanver die 4e eindigde
    maar ook een proficiat aan alle deelnemers ... hopelijk meer kandidaten in de maand april
    Last edited by Frakske; 1 april 2011, 07:47.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: proficiat Erven & woody04

      Proficiat aan Erven en Woody04 met hun gedeelde eerste plaats.
      Om in rennerstaal uit te drukken stel ik vast dat uit de fotofinish blijkt dat Erven met een nipte banddikte Woody04 weet te verslaan. Waardoor Erven kan uitgeroepen worden als de enige echte winnaar van deze Challenge

      Voor meer uitleg zie bijlage:

      Ook mijn felicitaties aan Witje100 en dirkfotografie met hun behaald resultaat.
      Attached Files
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: proficiat Erven & woody04

        Van Harte met de overwinning.
        maar wel met twijfel over de juiste invulling van de opdracht....
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: proficiat Erven & woody04

          Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
          Proficiat aan Erven en Woody04 met hun gedeelde eerste plaats.
          Om in rennerstaal uit te drukken stel ik vast dat uit de fotofinish blijkt dat Erven met een nipte banddikte Woody04 weet te verslaan. Waardoor Erven kan uitgeroepen worden als de enige echte winnaar van deze Challenge

          Voor meer uitleg zie bijlage:

          Ook mijn felicitaties aan Witje100 en dirkfotografie met hun behaald resultaat.
          Ik had het ook eens bekeken en kom uit, dat waneer er iemand 1 punt meer gegeven had aan woody04 of 1punt minder aan mij (gelukkig is de laagste score een 1 en geen 0 ) het net anders was geweest. (het verschil bedraagd 0.38pt op de 428 van Woody04)
          Dus heeft het eerder met wat geluk te maken.

          Dus hierbij ook mijn welgemeende proficiat aan woody04 voor zijn overwinning, die met een doordachte foto, sprankelend van kleur al van in het begin de toon heeft gezet voor het hoge niveau van deze maand. Mede trentsetter van het hoge niveau was witje 100 die letterlijk zijn keukenmateriaal kunstig heeft bewerkt en door de combinatie met de felle rode kleur van de bessen een in het oog springende foto wist te brengen. Ook aan Dirkfotografie die zijn vork met aardbei liet onglippen maar dit net op tijd wist vast te leggen toen ze in het water viel. Ook aan de ganse top 12 en een heel stuk daarbuiten, want er zitten voor mij daar toch ook nog pareltjes tussen . En ook aan alle deelnemers om mee te doen.

          Een speciale vermelding door de foto van reneolthof en The Girlz die volledig de abstracte toer opgingen en er voor mij toch iets heel moois van maakten en eigenlijk ook aan Ynor voor het doorzettingsvermogen. en aan...en aan ... er zijn er zoveel die deze maand een speciale vermelding verdienen.

          Hoe mijn foto tot stand gekomen is kan je lezen in dit draadje.
          Dat ik het rustiger aan ging doen is waar maar eigenlijk heb ik niet zoveel werk gehad aan deze en had ik ook wat geluk dat alles direct klopte.

          Bedankt iedereen.
          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

          Comment


          • #6
            Re: proficiat Erven & woody04

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            maar wel met twijfel over de juiste invulling van de opdracht....
            grt,bouk.
            Kan me inbeelden dat sommigen erover twijfelen
            Een kleine redenering:

            Een keuken is een plaats die gebruikt wordt om voedsel te bereiden. (staat zo algemeen beschreven)
            Keukenmateriaal zijn dan voorwerpen die in die keuken gebruikt worden om dit voedsel te bereiden.
            Voedsel kan bestaan uit vast voedsel als aardappelen wortelen enz, maar ook vloeibaar voedsel, waaronder Sausen, soep, pap, maar voor de liefhebbers ook siropen, zelf geperst fruitsap, limonades enz.
            Zoals de saus een onderdeel is van het menu "middageten" maken koffie en thee dan ook deel uit van het menu ontbijt of dessert en zo.
            Trouwens worden zowel koffie als thee gebruikt als ingredient bij het bereiden van voedsel, meestal desserts.
            Niemand zal dan ook betwisten dat een koffiezet een keukentoestel is, maar vroeger werd de échte koffie bereid net zoals de thee. (met ne zak, koffie en sicorei en opgegoten met kokend water.).

            En wat hebben we weer geleerd vandaag?
            Ten eerste:
            Voor mij is en theepot zeker keukenmateriaal.
            (kon het niet laten)
            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

            Comment


            • #7
              Re: proficiat Erven & woody04

              Proficiat aan Erven & aan Woody 04
              En ook aan elke deelnemer (het waren er niet zo veel) van deze challenge, het leek misschien gemakkelijk , maar keukenmateriaal laat zich niet zomaar kunstig fotograferen
              Toch zaten er weer hele schoontjes bij
              Grts Maddy
              zero

              Comment


              • #8
                Re: proficiat Erven & woody04

                Twee op de eerste plaats,dikke proficiat voor jullie.
                Ook wil ik Vati 17 feliciteren,voor mij was deze De mooiste...

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat Erven & woody04

                  Ook een dikke proficiat aan de winnaars en de top 12. Het was een zeer mooie challenge deze maand.
                  Voor mij mag Woody04 ook winnen: persoonlijk denk ik dat de berekening van Spooky niet helemaal juist is. Woody heeft vier qouteringen meer dan Erven? Uiteindelijk moet men peren met peren vergelijken en de quoteringen van Woody04 terugbrengen naar 53 = Erven. Met behulp van statistieken kan men dan de mediaan bepalen, de uiterste weglaten om zo het juiste gemiddelde van de twee personen te kennen. Ik weet niet wie dan als eerste uitkomt?
                  Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat Erven & woody04

                    Mijn berekening is wel juist.

                    De berekeningsmethode van de Challenge werd, in de tijd bij de opstarting door de stichters van de Challenge op deze wijze vastgelegd. Door U registratie hebt U zich akkoord verklaard met deze berekeningswijze.

                    Het gaat hier om een rangschikking waar de winnaar wordt bepaald, door het hoogst behaald gemiddelde. In de berekening van de Challenge gaat het niet om wie de meeste punten behaalde, noch om wie de meeste stemmen op zijn foto weet te halen.

                    In theorie kan zelf met deze berekening iemand winnen, indien niemand op een bepaalde foto zou stemmen en de inzender zichzelf een 10 toekent. Dan behaald deze foto een gemiddelde van 10.

                    Wat wel juist is, hoe meer personen hun punten aan een bepaalde foto toe vertrouwen hoe duidelijker en correcter de gemiddelde waarde is die de foto geeft verworven.

                    Indien men de redenatie van dirkfotografie zou doortrekken, dan moet men alle foto's voor deze Challenge gaan herleiden tot Max 39 toegelaten scores op alle foto's. Gezien de foto die het minst aantal scores kreeg slechts 39 scores mocht ontvangen.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat Erven & woody04

                      ik vrees toch dat de berekening klopt. Als je de totalen terugbrengt tot 53 of 56 of 89 dan doe je dat niet alleen met het aantal stemmers maar ook met het totaal dat gestemd is geweest. Maw, om een gewogen gemiddelde te bekomen maakt het niet uit of je bijv. 10/2 doet of 20/4. Als je met mediaanscores begint, laat je de hoogste en de laagste scores vallen, en dat is ook niet echt de bedoeling.
                      Een gewogen gemiddelde is ook de enige logische en correcte berekening voor deze wedstrijd.

                      Eigenlijk is het vooral raar dat de winnaar opnieuw een 1 heeft gekregen, hetgeen raar te noemen is. De dader in kwestie heeft wel voor een goed rekenwerkje gezorgd.

                      Nu ja, aangezien scores sowieso afgerond worden tot op 2 getallen na de comma, vind ik het misschien wel voor discussie vatbaar dat ook nummer 2 in dit geval zijn foto afgeprint krijgt.

                      groeten
                      d.
                      http://www.pixel7.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat Erven & woody04

                        Een dikke proficiat aan Erven en Woody04....!!!

                        Rooman....heel origineel en leuk om naar te kijken....en iedere keer kom er een glimlach op mijn gezicht!!
                        Hermanver....mooi met licht, kleur en details gespeeld.
                        Frakske....ook hier mooi gespeeld met licht, reflectie en schaduwen.
                        Er zijn er nog die ik sterk vond...elk met hun specifieke kenmerken....maar te veel om op te sommen!!
                        Dus aan iedereen een dikke proficiat!!
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat Erven & woody04

                          Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                          Mijn berekening is wel juist.

                          De berekeningsmethode van de Challenge werd, in de tijd bij de opstarting door de stichters van de Challenge op deze wijze vastgelegd. Door U registratie hebt U zich akkoord verklaard met deze berekeningswijze.

                          Het gaat hier om een rangschikking waar de winnaar wordt bepaald, door het hoogst behaald gemiddelde. In de berekening van de Challenge gaat het niet om wie de meeste punten behaalde, noch om wie de meeste stemmen op zijn foto weet te halen.

                          In theorie kan zelf met deze berekening iemand winnen, indien niemand op een bepaalde foto zou stemmen en de inzender zichzelf een 10 toekent. Dan behaald deze foto een gemiddelde van 10.

                          Wat wel juist is, hoe meer personen hun punten aan een bepaalde foto toe vertrouwen hoe duidelijker en correcter de gemiddelde waarde is die de foto geeft verworven.

                          Indien men de redenatie van dirkfotografie zou doortrekken, dan moet men alle foto's voor deze Challenge gaan herleiden tot Max 39 toegelaten scores op alle foto's. Gezien de foto die het minst aantal scores kreeg slechts 39 scores mocht ontvangen.
                          Oke geen probleem hoor
                          Last edited by LesC; 2 april 2011, 11:09. Reden: Quote verbeterd
                          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat Erven & woody04

                            Gefeliciteerd Erven.
                            Je hebt het weer eens voor elkaar gekregen, zij het dit maal met een minimaal verschil...
                            Pech voor woody04 om met zo'n minimiem verschil het onderspit te moeten delven...

                            Zelf niet zo heel veel inspiratie gehad (had dat nodig voor een ander project) en wou zeker geen kloon van mijn inzending van de maand voordien insturen, dus niet heel echt verrast van het resultaat. Misschien beter deze maand ...


                            @dirk : de mediaan van een rij gesorteerde getallen is het middelste getal (of het gmiddelde bij een even aantal getallen).
                            Bij 53 getallen is dat het 27ste getal (in oplopende volgorde), voor erven is dat 7;
                            bij 57 getallen is dat het 29ste, in het geval van woody04 ook 7.
                            Bij 46 getallen is dat het gemiddelde van het 23ste en 24ste, in mijn geval (16e in klassement) is dat gelijk aan ... 7.
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat Erven & woody04

                              Oorspronkelijk geplaatst door meeuws Bekijk bericht
                              Twee op de eerste plaats,dikke proficiat voor jullie.
                              Ook wil ik Vati 17 feliciteren,voor mij was deze De mooiste...
                              Bedankt

                              Comment

                              Working...
                              X