Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

volgorde van topics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • volgorde van topics

    als ik op BD kom surf ik meestal onmiddellijk naar 'active topics'. ik mis eigenlijk nog de mogelijkheid om te sorteren op datum van publicatie. de volgorde wordt nu gebaseerd op de laatste verandering waardoor je vaak toch nog dezelfde foto's, bemerkingen, ... nog eens opnieuw gaat lezen. ik weet wel dat er iemand een bijkomende opmerking over heeft gegeven want anders stond de bemerking niet bovenaan maar ik zou het fijn vinden als ik kon zien wanneer dit topic de eerste keer werd geplaatst en alzo kon oordelen of ik het al gezien heb of niet.

    zomaar een ideetje van dit overigens SCHITTEREND discussieforum ....
    eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
    --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

  • #2
    Het is niet de gewoonte in dit forum (uw eigen) topic naar boven te duwen door zogenaamd een wijziging in te voeren.

    Het is daarentegen een instelling in de tabblad 'Algemeen' van de Eigenschappen van internet dat u een onderscheid kan maken tussen de reeds gekozen koppelingen en de nog niet gekozen koppelingen.

    Zo wijzigen die bij mij van blauw naar zwart, terwijl de aangewezen koppeling rood wordt. De kleuren kan je zelf kiezen.

    En zo kan je zien welke je nog nooit gezien hebt. Zie je?

    Comment


    • #3
      Heb dit ook al eens ter sprake gebracht Joske.
      http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=34679&SearchTerms=topic
      Ik werk een beetje volgens dezelfde methode als u. (eerst naar Active Topics). Na een bezoekje aan een topic verkleurd deze inderdaad in het overzicht (bij mij wordt blauw zwart). Heb ondervonden dat als je aangelogd blijft, dit zo behouden blijft bij een volgend bezoek. Als je niet aangelogd blijft, is de volgende keer alles weer blauw. Overigens kan het verschil tussen het donkerblauw en zwart moeilijk op te maken zijn als je scherm niet zo goed ingesteld staat.
      Al bij al niet echt de oplossing die je voorstaat, maar je kan je er misschien wel mee behelpen...
      Mvg,
      Eric
      Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

      Comment

      Working...
      X