Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vals of niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vals of niet

    Vandaag kwam ik deze set tegen.
    En aan het typtaaltje te zien en de uitleg vermoed ik dat dit om een gestolen pakket gaat.

    Iemand die beweert dit materiaal maar enkele keren gebruikt te hebben is totaal ongeloofwaardig. Dit gaat immers om prachtig professioneel materiaal.

    http://nl.kapaza.be/brussels-gewest/...t-55163936.htm

    Misschien herkent iemand zijn spullen hiertussen?

    mvg

    Miguel
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

  • #2
    Re: vals of niet

    Kurt misschien?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: vals of niet

      Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Zou goed kunnen. Het gaat om dezelfde tas zo te zien en het gaat ook over erg goed materiaal.

      Heb een mailtje verstuurd naar de redactie van KW.BE
      "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

      Comment


      • #4
        Re: vals of niet

        heb een mailtje verstuurd naar de redactie van kw.be
        :g:g:g
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: vals of niet

          Ik heb Kurt gemaild ivm die advertentie. Ik ken hem wel niet, maar ik zou het ook niet leuk vinden moest mij zoiets overkomen.

          Wel raar dat er geen serienummers bijstaan ! En zelfs geen gsmnr van de verkoper ! Hij heeft ook nog nooit iets verkocht.

          Die 4000 euro is wel zwaar beneden de 2e handsprijs denk ik, ook al een reden om te twijfelen.

          En niemand koopt zo'n gerief om een paar keer te gebruiken. Je koopt ook al je lenzen niet in 1 keer.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #6
            Re: vals of niet

            het zou wel een heeeeeel domme dief zijn hoor, als ik de datums bekijk.
            meteen dezelfde dag nog te koop aanbieden?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: vals of niet

              + kabels, deksels, handleiding...?
              Ik denk niet dat je dir allemaal in je tas meesleurt als je gaat shooten?
              OF is dit bij Kurt thuis gestolen?
              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
              BE-Wommelgem
              .: 20D & D700 :.

              Comment


              • #8
                Re: vals of niet

                ook geplaatst op www.2dehands.be; maar hier is dit al verwijderd.


                Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                Comment


                • #9
                  Re: vals of niet

                  waarschijnlijk gaat het niet om gestolen materiaal maar om een gestolen foto - hoogstwaarschijnlijk heeft de verkoper dat materiaal niet maar gebruikt hij de foto om kopers te lokken..

                  ga je er op in dan zal hij toevallig in 't buitenland zijn dus kan je het niet gaan halen en moet je op voorhand betalen... pure oplichterij dus.. komt wel meer voor op die sites - heel duur materiaal te koop tegen te lage prijs en gebrekkig nederlandse beschrijving..
                  Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                  Comment


                  • #10
                    Re: vals of niet

                    Dat er iets niet klopt met het kostenplaatje vs. het materiaal dat te koop gesteld wordt, dat is onweerlegbaard.

                    Op die foto staat materiaal waar vele fotografen enkel van kunnen dromen en dat wordt dan verkocht voor 4000 euro? Daar geloof ik dus ook niets van.
                    http://www.joerivanhamel.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: vals of niet

                      Zelfde materiaal en prijs op kapaza enkele weken geleden te koop in Gent. Bij opzoekingen naar het opgegeven telefoonnr. kwam je in een viswinkel terecht midden het centrum. Ik vond het toen ook al te mooi om waar te zijn
                      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                      Comment


                      • #12
                        Re: vals of niet

                        Fisshy tot en met

                        zijn uitleg "Ik heb alleen gebruikt misschien twee keer." met zoeen materiaal is echt TE belachelijk toch.
                        Alhoewel, kan juist zijn e, als we aannemen dat het gestolen is, en het is highend materiaal, dan zal de dief waarschijnlijk net te dom zijn om zelfs de power-on knop te vinden
                        Met wat sjans heeft em nog een foto van zichzelf genomen ook HAHAHA.

                        Comment


                        • #13
                          Re: vals of niet

                          reactie van de verkoper; de conclusie kan je zelf trekken:

                          Hallo,
                          het product wordt geleverd met originele doos, handleidingen, accessoires, aankoopbewijs, enz., net als van de winkel. Ik kocht het product uit Engeland, het is het Europese model.
                          Ik kom uit Engeland, maar ik heb onlangs verhuisd naar Sevilla, Spanje. Ik postte het product voor de verkoop in heel Europa, omdat ik gratis levering aan elk land. De prijs is zeer goed, het is een kans. Want ik ben erg druk met mijn werk, het product ongebruikt zit in mijn huis, dus ik heb besloten om het te verkopen.
                          Als u geïnteresseerd bent in het kopen, kan ik de product te leveren gratis. Levering vindt 4-5 dagen, zal het pakket volledig verzekerd tijdens het transport.
                          We kunnen beginnen met een transactie door middel van een logistiek bedrijf: http://xpress-cargo.eu/ . Ik heb ze voor en ze zijn snel en veilig. Dit bedrijf zal beschermen ons beiden. Het bedrijf accepteert betaling via overschrijving. Zij fungeren als een derde partij en zal uw geld aan te houden op hun bankrekening ontvangen, totdat u het product.
                          Na ontvangst van het product bij u thuis, hebt u 3 dagen om het product te verifiëren en u kunt accepteren of weigeren van de koopwaar. Als u niet graag het product, zal je weigeren, en het logistiek bedrijf zal het geld terug op uw bankrekening. Alles is gratis voor u, inclusief de levering aan uw huis.
                          Als u geïnteresseerd bent, zullen we verduidelijken de details van deze transactie. Als je kunt reageren in het Engels, zal het voor ons makkelijker om te communiceren. Als je geen Engels spreken, is het OK.
                          Bedankt en ik zal wachten op uw antwoord.
                          Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                          Comment


                          • #14
                            Re: vals of niet

                            pure oplichterij zeker!
                            dat er zo'n mensen bestaan op de wereld... kan ik niet begrijpen!
                            als dit dan nog is om gestolen materiaal gaat... ik hoop dat diegene die het kwijt is het kan terugvinden bij hem!

                            Comment


                            • #15
                              Re: vals of niet

                              hehe,

                              nu heb ik toch even zin om deze oplichter een beetje met zijn voeten te gaan spelen...

                              Ik heb nog veel te leren en krijg daarom graag veel opbouwende kritiek.

                              Comment

                              Working...
                              X