Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webbuillder en Dedicated server gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Webbuillder en Dedicated server gezocht

    Ik heb gezocht, maar niet direct gevonden;

    we zijn bezig met een bedrijfje aan het oprichten en hebben dus een website nodig.

    Hier zoek ik 2 zaken:

    - iemand die ons een professioneel uitziende website kan maken (in hoofd- of bijberoep)
    - welke dedicated server aan te raden is (moet ook een document mngt system achter kunnen draaien, dus niet enkel hosting).

    Wie o wie kan me helpen..?

    Privé berichtjes mogen ook!
    Canon 5D2 en wat glas

  • #2
    Re: Webbuillder en Dedicated server gezocht

    Ben je niet beter om eerst te beginnen met een shared hosting?
    dedicated kost u dadelijk vele centjes en ik denk dat je die bij een oprichting van een bedrijf ergens anders beter kan gebruiken.

    afhankelijk van wat je met de website wil uitsteken zou ik ook dadelijk een cms kiezen (wordpress, drupal of iets dergelijks), tussen al die "free templates" zal er wel zeker iets tussenzitten.

    mvg
    Havik
    Sony alpha 550 en 200 met kitlenzen en sigma 50-150 f2.8
    Mijne Flickr
    Mijn site

    Comment


    • #3
      Re: Webbuillder en Dedicated server gezocht

      Een goede raad : laat al die Joomla!, Drupal en WordPress toestanden aan je voorbij gaan ... voor 99% van de sites die dit draaien is het veel te zwaar, veel te log, en totale overkill ... en net daarom zou je dan een dedicated server moeten nemen omdat die de site dan toch wat sneller kan laten lopen ... en je gaat een professioneel bedrijf toch niet met een free template online zetten zeker !

      Een beetje web developer kan zelf een cms maken, en kan een perfect op jouw situatie afgestemd CMS ontwikkelen voor een normale prijs die dan prima op een shared hosting kan draaien, zelfs eentje van pakweg 50 Euro/jaar ... héél wat beter dan 50 Euro/maand aan een dedicated server te geven die je niet nodig hebt.

      Hou er ook rekening mee dat een dedicated server meestal totaal geen monitoring heeft van de host, als dit wel het geval is (monitored dedicated servers) begin dan maar te denken aan een véél hoger bedrag per maand ... en dan heb je nog geen site hé, alleen nog maar een 'plaatsje' op het internet.

      Laat je in elk geval geen site van enkele duizenden euro's aansmeren, of eentje die je maandelijks moet betalen ... eens opgeleverd beheer je zelf je site en betaal je alleen nog je jaarlijkse hosting van pakweg 50 Euro (ex btw)

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Webbuillder en Dedicated server gezocht

        Bovenstaande poster heeft gelijk.
        Al moet ik nu tegen mijn eigen beroep in spreken. :P

        Een website waaraan je zelf geen aanpassingen kan maken gaat je al snel veel geld kosten.
        Een dedicated server is ook niet direct nodig.

        Wat is eigenlijk juist de bedoeling van de website? Als je een webshop en dergelijke wil moet je natuurlijk niet met een servertje van 1 euro per maand afkomen, maar er zijn wel andere, zeer degelijke alternatieven die je geen handenvol geld hoeven te kosten.

        Vergeet niet dat een website snel overgeplaatst of uitvergroot is.
        Geld dat je bij de start van je nieuwe zaak voor andere dingen kan gebruiken, steek je dus best niet in je website.

        Een mooi design en een overzichtelijke bediening... dat hangt van de ontwerper af.
        Zoek er enkele, vraag naar referenties en voorbeelden.
        Kies er dan degene uit die voor jou het meest ideaal lijkt. (prijs/kwaliteit)
        http://www.joerivanhamel.be

        Comment


        • #5
          Re: Webbuillder en Dedicated server gezocht

          Ik ben onlangs als zelfstandig begonnen. Had ook een website nodig, heb die zelf gemaakt: www.car2wrap.be

          Ik gebruik www.futureweb.com als hosting, en ben daar heel content van! Is totaal niet duur en heeft in de loop van ongeveer een half jaar maar 1 keer offline geweest.

          Momenteel ben ik nog bezig aan www.foto.car2wrap.be, bedoeling is om het dan op een apart domein over te zetten natuurlijk.

          Als de website niet te moeilijk moet zijn, kan ik het wel maken voor u

          Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

          Comment

          Working...
          X