Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

    hey,

    ik heb sinds December een Nikon D5000 gekocht. Ik probeer zoveel mogelijk foto's te nemen (handig in stad wonen) en lees ook veel op internet hoe het best foto's te nemen en het lukt al wel wat maar nog niet zoals ik het wil.

    nu ben ik opzoek naar iemand met wat meer ervaring dan mij om samen wat foto's te nemen en wat uitleg zou kunnen geven hoe je alles best doet in de praktijk zelf.
    Nikon D5000 | 18-55mm f/3.5-5.6G VR - 55.200mm f/4-5.6G IF-ED VR

  • #2
    Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

    Oorspronkelijk geplaatst door Reps Bekijk bericht
    hey,

    ik heb sinds December een Nikon D5000 gekocht. Ik probeer zoveel mogelijk foto's te nemen (handig in stad wonen) en lees ook veel op internet hoe het best foto's te nemen en het lukt al wel wat maar nog niet zoals ik het wil.

    nu ben ik opzoek naar iemand met wat meer ervaring dan mij om samen wat foto's te nemen en wat uitleg zou kunnen geven hoe je alles best doet in de praktijk zelf.
    zouden er geen fotoclubs zijn in gent?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

      mja daar had ik ook aan gedacht maar in gent is er blijkbaar maar 1 "bekende" club namelijk VTB fotoclub.. nu twijfel ik of dat iets is wat ik zoek..

      heb op dit forum ook al gelezen dat zo een fotoclubs eerder iets is voor mensen die een excuus zoeken om een pint te gaan drinken en dat het niveau dan ook niet echt zo hoog is.

      ik ben eerder opzoek naar iemand dat ook gewoon graag bezig is met fotografie om samen wat foto's te nemen met wat uitleg etc..
      Nikon D5000 | 18-55mm f/3.5-5.6G VR - 55.200mm f/4-5.6G IF-ED VR

      Comment


      • #4
        Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

        ok dan maandagmiddag 12u15 onder Jacob Van Artelvelde. Breng je camera mee
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

          @Putor: zou het niet lukken om dit eens in het weekend te doen? (of een vrijdag namiddag)
          in de week is nogal moeilijk met men werk..
          Nikon D5000 | 18-55mm f/3.5-5.6G VR - 55.200mm f/4-5.6G IF-ED VR

          Comment


          • #6
            Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

            Oorspronkelijk geplaatst door Reps Bekijk bericht
            mja daar had ik ook aan gedacht maar in gent is er blijkbaar maar 1 "bekende" club namelijk VTB fotoclub.. nu twijfel ik of dat iets is wat ik zoek..

            heb op dit forum ook al gelezen dat zo een fotoclubs eerder iets is voor mensen die een excuus zoeken om een pint te gaan drinken en dat het niveau dan ook niet echt zo hoog is.

            ik ben eerder opzoek naar iemand dat ook gewoon graag bezig is met fotografie om samen wat foto's te nemen met wat uitleg etc..
            Ik ben er bijna zeker van dat er op dergelijke verzoeken dikwijls reply komt.
            Ik zou voorstellen om enkele concree data&uren voor te stellen zodat mensen die eventueel geïnteresseerd zijn niet reageren met voorstellen die niet haalbaar zijn, spaart iedereen tijd hé.
            ALS je het ziet zitten eens in Antwerpen te shooten dan hoor ik het graag, tis eens iets anders, ook al ben ik van geboorte Gentenaar en ben ik niet negatief tegen Gent zenne.

            Veel geluk op je zoektocht en hou het forul in de gaten!
            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
            BE-Wommelgem
            .: 20D & D700 :.

            Comment


            • #7
              Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

              hmm heb je wel gelijk in

              en ik zou het zeker wel zien zitten om eens naar Antwerpen te komen zo zie ik ook eens iets anders dan de stad hier..
              past het voor jou om dit eens in het weekend te doen?

              btw: als er nog mensen zijn laat gerust iets weten hoe meer mensen en uitleg hoe beter
              Nikon D5000 | 18-55mm f/3.5-5.6G VR - 55.200mm f/4-5.6G IF-ED VR

              Comment


              • #8
                Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

                Oorspronkelijk geplaatst door Reps Bekijk bericht
                mja daar had ik ook aan gedacht maar in gent is er blijkbaar maar 1 "bekende" club namelijk VTB fotoclub.. nu twijfel ik of dat iets is wat ik zoek..

                heb op dit forum ook al gelezen dat zo een fotoclubs eerder iets is voor mensen die een excuus zoeken om een pint te gaan drinken en dat het niveau dan ook niet echt zo hoog is.

                ik ben eerder opzoek naar iemand dat ook gewoon graag bezig is met fotografie om samen wat foto's te nemen met wat uitleg etc..
                da's wel scherp door de bocht...

                ik ben lid van een fotoclub (www.arteloo.be) en vroeger ook van een tweede (foto gamma)... een pint, glas water, koffie drinken is daar bij beiden absoluut niet een kern activiteit... Je kan vrijblijvend bij meeste clubs eens langs gaan!
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #9
                  Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reps Bekijk bericht
                  hmm heb je wel gelijk in

                  en ik zou het zeker wel zien zitten om eens naar Antwerpen te komen zo zie ik ook eens iets anders dan de stad hier..
                  past het voor jou om dit eens in het weekend te doen?

                  btw: als er nog mensen zijn laat gerust iets weten hoe meer mensen en uitleg hoe beter
                  Ja zenne, PM me eens na volgend weekend en dan zie ik wanneer ik tijd heb? Volgende week heb ik al plannen.
                  Of nog beter : http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1149496692


                  Grtz,
                  Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                  BE-Wommelgem
                  .: 20D & D700 :.

                  Comment


                  • #10
                    Re: iemand voor tips&tricks en uitleg in Gent

                    Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                    Ja zenne, PM me eens na volgend weekend en dan zie ik wanneer ik tijd heb? Volgende week heb ik al plannen.
                    Of nog beter : http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1149496692


                    Grtz,
                    ook al thx voor de reply.
                    Heb je alvast op facebook geadd om contact te houden om eens af te spreken.
                    Nikon D5000 | 18-55mm f/3.5-5.6G VR - 55.200mm f/4-5.6G IF-ED VR

                    Comment

                    Working...
                    X