Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Folders / Verpakkingen voor foto's?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Folders / Verpakkingen voor foto's?

    Hey,

    eerst en vooral weet ik niet of dit de juiste locatie is om dit te posten...
    Sorry als het ergens anders moet!

    Mijn vraag:
    Mijn zus is leerkracht en in die haar school had enkele jaren geleden een fotograaf de foto's komen trekken van de kindjes, en die in een heel leuke (in mijn ogen toch, vgl met mijnen tijd ) verpakking gestoken...
    Niet meer zoals vroeger gewoon een kartonnetje errond met een paar "venstertjes" in...
    Maar zo'n soort van flap die open gaat met dan een kalender in het onderste stuk, en bovenaan de foto. Die flap kon je dan toedoen en met een koortje rond een soort van knop draaien om te sluiten (zoals sommige enveloppen dus)...

    Nu vroeg ik mij af waar je zo'n dingen kan halen... Is dat ergens bij een of andere leverancier dat je zoiets moet zien te pakken te krijgen?
    Kennen jullie daar winkels voor?
    Of is dat eerder manueel werk... dat die zelf gewoon die karton heeft gekocht, geplooid en dat koortje eraan gehangen?

    Ik ben aan't denken voor als ik zoiets leuk wil doen voor met kerstmis aan de familie te geven ofzo, hoe ik daar best aan kan beginnen...
    waar haal ik die ideeen (ik ben niet echt de beste in zo'n dingen uitvinden )
    en kan ik dat dan gewoon kopen of moet ik het zelf doen...

    Alvast bedankt voor alle info die jullie kunnen geven!

    Snert
    Canon 50D

  • #2
    Re: Folders / Verpakkingen voor foto's?

    misschien ergens in een AVA?
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Folders / Verpakkingen voor foto's?

      ik denk ook aan een verpakkings winkel zoals Ava of paardekoper.nl
      als die het niet hebben dan misschien zoeken bij iemand die doopprentjes drukt, daar hebben ze ook heel originele dingen in, maar dat kan iets prijziger worden
      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

      Comment

      Working...
      X