Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allereerste modellenshoot in ...Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Allereerste modellenshoot in ...Waterschei

    Nogmaals met dank aan de organisator, de strobist voor zijn tips, Kees voor zijn tips, enz enz...
    Hierbij een paar "resultaten" van mijn allereerste shoot met modellen en de eerste dag dat ik mijn SB 700 flits gebruikte. Ik zou al opnieuw willen beginnen en eens beter mijn tijd nemen voor te 'kijken',










  • #2
    Re: Allereerste modellenshoot in ...Waterschei

    Mijn voorkeur met heel grote afstand voor nr 1. Mooie pose, mooie compo en voor mij prima (be)licht. Ja ik heb ook de schaduwen gezien die over haar ogen lopen; maar ik heb daar geen probleem mee.
    Bij de tweede vind ik de dames teveel "opgaan" in de achtergrond. Had wat minder omgeving mogen zijn.
    De derde kijkt gewoon niet lekker; teveel neusgat, de leuning die midden door haar hoofd loopt, de gigantische oorbellen, teveel rood. Het is allemaal een beetje teveel.

    groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Allereerste modellenshoot in ...Waterschei

      Inderdaad zonder twijfel nummer 1 - heel mooi

      Bij de 2e vind ik beide dames wat afwezig (alsof ze niet naar mij kijken), de pose vind ik ook voor beide dames weinig flaterend. (billen bij voorste dame, 'love handles' of iets te spannende jeans bij achterste dame) - spijtig want ze zijn beiden heel knap en hebben niks te verbergen!

      Voor 3e volg ik Berto.
      Last edited by Dieter Verbauwhede; 24 maart 2011, 07:45.
      Canon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L

      Comment

      Working...
      X