Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chapel To Heaven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chapel To Heaven



    Kapel op de Oudenberg tijdens de extra grote volle maan afgelopen nacht





    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Chapel To Heaven

    staat dit hier niet op zijn plaats mss ?
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Chapel To Heaven

      Heel knap standpunt en prachtig licht.
      Groetjes Hilde
      http://hildeg.smugmug.com/

      Comment


      • #4
        Re: Chapel To Heaven

        Mooie foto, stralende kapel met veel sfeer. Maar of die hier op zijn plaats staat? Misschien
        toch net iets meer bij architectuur. Al kan ik niet zeggen dat het me stoort.

        Comment


        • #5
          Re: Chapel To Heaven

          Knappe en verrassende nachtfoto, want zo zijn we de Ronde niet gewend.
          Maar inderdaad, misschien beter bij Architectuur. Jij zegt het maar (eventueel via PB) en wij verhuizen voor jou.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Chapel To Heaven

            ok LesC zullen 't daar dan es proberen :-)
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: Chapel To Heaven

              [Mod-LesC]Verplaatst van Showcase Stillleven & Abstract naar Showcase Architectuur.[/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Chapel To Heaven

                Te denken dat ik mijn tijd vannacht verprutst heb met slapen - terwijl ik van zoiets prachtig had kunnen genieten.

                Heel knap
                Canon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L

                Comment


                • #9
                  Re: Chapel To Heaven

                  Staat hier ook niet op z'n plaats.
                  Zou beter richting Hof verhuizen of zo ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Chapel To Heaven

                    Prachtig vastgelegd! Wat een lichtinval
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Chapel To Heaven

                      Prachtig

                      Een kleine (of liever hele kleine) opmerking.
                      Ik heb even in photoshop met de ruler een denkbeeldige lijn getrokken hoe de horizon -volgens mij - zou liggen, en vervolgens photoshop automatisch op deze lijn de foto laten rechtzetten. De foto werd 0,78 graden gekanteld in wijzerzin (ik zei toch al dat het een hele kleine opmerking was .)
                      In mijn ogen leek het resultaat beter, maar ik sluit niet uit dat dit alleen in mijn ogen is

                      Grtz,
                      Peter
                      Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

                      Comment


                      • #12
                        Re: Chapel To Heaven

                        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                        Staat hier ook niet op z'n plaats.
                        Zou beter richting Hof verhuizen of zo ...
                        Vind ik ook..Tis te hopen dat ze hun daar eer niet laten verschalken door die Zwitser dit jaar..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Chapel To Heaven

                          Prachtige foto, subliem licht en wat een scherpte....ik ken die lens niet maar precies een vree goeie
                          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Chapel To Heaven

                            vind het ook een hele mooie, verder niks op aan te merken (behalve dat 't misschien iets mooier was geweest indien de boom iets minder fel belicht was, maar dat is niets waar jij kan aan doen)
                            Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                            Comment


                            • #15
                              Re: Chapel To Heaven

                              Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
                              Prachtig

                              Een kleine (of liever hele kleine) opmerking.
                              Ik heb even in photoshop met de ruler een denkbeeldige lijn getrokken hoe de horizon -volgens mij - zou liggen, en vervolgens photoshop automatisch op deze lijn de foto laten rechtzetten. De foto werd 0,78 graden gekanteld in wijzerzin (ik zei toch al dat het een hele kleine opmerking was .)
                              In mijn ogen leek het resultaat beter, maar ik sluit niet uit dat dit alleen in mijn ogen is

                              Grtz,
                              Peter
                              merci

                              in feite heb ik em eerst aangepast voor perspectief
                              en daarna ook wa geroteerd
                              maar ni te veel
                              want anders vond ik em minder
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X