Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • website

    kan iemand mij soms helpen. ik ben bezig een website aan het maken. tot de indexpagina loopt alles ok. daar heb ik onderverdelingen. links, materiaal en foto's.
    maar als ik naar foto's ga moet ik in een nieuw blad komen, dat lukt ook nog.
    maar daar wil ik nu de foto's plaatsen, de foto's in het klein en als men er op klikt in het groot komen en zo met pijltjes kunnen verder klikken naar de volgende foto.
    kan iemand me zeggen hoe ik dit het gemakkelijkst doe?

    Mvg,
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

  • #2
    Re: website

    Het makkelijkst is het met bv Imageviewer.
    Alle info op de website.

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: website

      Wat je wilt is LightBox. Dit werkt op alle browsers met JavaScript, en behoeft geen Flash player.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #4
        Re: website

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Het makkelijkst is het met bv Imageviewer.
        Alle info op de website.

        Mvg,
        Frederic
        dank voor deze, ziet me heel goed uit.
        heb al even getest, maar hem 1probleem. als ik de embedcode in mijn pagina wil invoegen komt er tevoorschijn dat het geen geldige code is.

        Mvg,
        Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

        Comment


        • #5
          Re: website

          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Wat je wilt is LightBox. Dit werkt op alle browsers met JavaScript, en behoeft geen Flash player.

          Dave
          hier zoals aan de voorbeelden op de pagina is dit wat ik zoek. maar helaas 0,0 kennis om een site te maken en raak er gewoon niet meer aan uit.
          ik geef niet snel op, maar de moed begint toch stilaan te zakken om een site te maken.

          Mvg,
          Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

          Comment


          • #6
            Re: website

            Oorspronkelijk geplaatst door Verbruggen Bekijk bericht
            hier zoals aan de voorbeelden op de pagina is dit wat ik zoek. maar helaas 0,0 kennis om een site te maken en raak er gewoon niet meer aan uit.
            ik geef niet snel op, maar de moed begint toch stilaan te zakken om een site te maken.

            Mvg,
            Toch even doorbijten hoor, ik gebruik LightBox ook op enkele sites, en het vergt wat tijd, maar eens je de truc door hebt is het kinderspel hoor ... en het werkt zelfs op een iPad

            Als je er echt niet aan uit komt stuur me maar een PM, wil je best op weg helpen hoor.

            Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment

            Working...
            X