Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrij vers!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vrij vers!

    Hallo BD'ers,

    Ben hier al een kleine 8 maanden stilletjes aan het genieten van jullie mooie en vooral informatieve forum, maar dan op de achtergrond. In december besloot ik dan ook lid te worden van BD. Heb ondertussen reeds een paar keer om info gevraagd en die ook prompt gekregen, tof hoor.

    Had reeds bijna drie jaar een S10'tje waar ik nog steeds veel plezier aan beleef maar die nu als backup dient voor een Dimage A1. Ook op de motor neem ik steeds de S10 mee wegens compact. Nu ben ik wat extra materiaal aan het verzamelen voor de A1 om eindelijk goed aan de slag te kunnen gaan. Op het ogenblik zijn windhonden mijn passie en probeer deze in beweging op een zo goed mogelijke compositie te bevriezen en dit begint te stilaan lukken. Ook het natuurreservaat achter mijn tuin zal de komende maanden op mijn frekwent bezoek kunnen rekenen.

    Misschien ooit eens tot ziens,
    Ron
    Ron
    D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

  • #2
    We zitten al te wachten op je foto's hoor.
    Groetjes,

    Rudi Petitjean

    NATURE GALLERY

    Comment


    • #3
      Yep, laat die foto's maar komen... en begin maar met een paar shots van die windhonden..., schoon beestjes. Die lichte langharige met da zwart kopke zijn mijn favorieten

      Comment

      Working...
      X