Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xenolux 1000 blijven kapot gaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xenolux 1000 blijven kapot gaan

    Ik heb eind vorig jaar drie nieuwe lampen gekocht van Multiblitz - Xenolux 1000. Ik werk al meer dan 10 jaar met Multiblitz-lampen in mijn fotostudio, maar zo langzaam was ik aan nieuwe aan toe.

    Helaas blijven de lampen kapot gaan. Die een wordt gerepareerd en als die dan weer terug is in de studio duurt het niet lang en de volgende gaat kapot. Niemand kan mij zeggen wat het probleem is. Spanningen zijn het niet, want ik heb alles door laten chequen en heb ook al sinds bijna een jaar spannings-deeltjes tussen stopcontact en netkabel van de lampen.

    Gisteren nu eindelijk kreeg ik een e-mail van een Duitse collega ook met een fotostudio met hetzelfde probleem. Ook zij heeft een jaar geleden twee lampen gekocht en die blijven kapot gaan. Ik heb eind vorig jaar mijn probleem in een Duits forum op internet gezet en hierdoor kwam haar reactie.

    Eind januari is weer een lamp kapot gegaan die krijg ik begin komede week terug en afgelopen vrijdag (dus midden maart) is er weer een kapot gegaan. Ik ben nu van plan om te stoppen met te laten repareren en te verzoeken om de lampen terug te nemen. Ik kan zo niet meer werken, want iedere dag sinds bijna 1,5 jaren ga ik met buikpijn naar mijn werk (IEDERE DAG!). Ik word er gek van!

    Mijn hoop is nu dat meer mensen zich melden die ook dit probleem zelf hebben of mensen kennen met dit probleem. Alsjeblieft help mij! Ik ben al zo blij dat de Duitse fotografe zich heeft gemeld, ik voel me ineens niet meer zo alleen. Maar toch helpt het als er meer zijn die dit probleem kennen.

    Ook wil ik vragen wat verstandig is - moet ik wachten tot de volgende serie van Multiblitz uit is (die moet in april komen) of moet ik overstappen naar een ander merk. En als ja, welk merk???? Profoto is heel duur, maar zijn ze ook zo goed?

    Ik hoop zo dat mensen zich melden bij mij, want ik voel me echt heel eenzam met dit probleem.

    Liefs, Annett

    PS: En sorry voor mijn Nederlands, ik ben Duits en woon wel sinds 11 jaar nu in Nederland :-)
Working...
X