Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe fotosite

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe fotosite

    Beste vrienden,

    Niet zonder enige trots stelt fotodigiclub de Teut in Zonhoven haar nieuwe clubwebsite voor.

    www.fotodigiclub.be

    +- 10.000 meestal zelfgeschreven programmaregels leiden alles in goede banen. Veel kijkplezier!
    Frank
    Nikon D800
    www.fotodigiclub.be

  • #2
    Re: Nieuwe fotosite

    ziet er goed uit hoor.
    kom/kwam er al elke dag wel even.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe fotosite

      Ziet er mooi strak uit ... maar geen enkele link op de pagina laat de cursor veranderen zodat je ook weet dat het een link is, persoonlijk vind ik dit enorm storend.

      Werk op PC met de laatste versie van FireFox trouwens, en als ik over een tekst link ga verandert de cursor in een 'tekst edit lijn' en als ik over foto's hover blijft de cursor gewoon een pijltje ... enkel de 'lees meer...' links werken mooi zoals het hoort.

      Is dit bewust zo geprogrammeerd of een bug ... als dit bewust zou zijn vind ik het eerlijk gezegd geen goed idee, sorry.

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe fotosite

        De cursor verandert normaal gezien in een handje. Ik zal het straks controleren in firefox. Het kan ook een bug in firefox zijn. Ik kijk het alleszins na!


        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Ziet er mooi strak uit ... maar geen enkele link op de pagina laat de cursor veranderen zodat je ook weet dat het een link is, persoonlijk vind ik dit enorm storend.

        Werk op PC met de laatste versie van FireFox trouwens, en als ik over een tekst link ga verandert de cursor in een 'tekst edit lijn' en als ik over foto's hover blijft de cursor gewoon een pijltje ... enkel de 'lees meer...' links werken mooi zoals het hoort.

        Is dit bewust zo geprogrammeerd of een bug ... als dit bewust zou zijn vind ik het eerlijk gezegd geen goed idee, sorry.

        Mark
        Frank
        Nikon D800
        www.fotodigiclub.be

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe fotosite

          Oorspronkelijk geplaatst door spoetnik Bekijk bericht
          De cursor verandert normaal gezien in een handje.
          wat hier ook zo is.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe fotosite

            Mooie site. Pijltje veranderd bij mij ook. IE gebruiker.
            Last edited by Bewaker; 18 maart 2011, 21:20.
            Canon EOS 90D EFS 18-135

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe fotosite

              Probleem in Firefox is opgelost.

              De reden is dat firefox afwijkt van de standaarden.
              Hartelijk dank voor de melding!
              Veel kijkplezier!


              Frank


              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Ziet er mooi strak uit ... maar geen enkele link op de pagina laat de cursor veranderen zodat je ook weet dat het een link is, persoonlijk vind ik dit enorm storend.

              Werk op PC met de laatste versie van FireFox trouwens, en als ik over een tekst link ga verandert de cursor in een 'tekst edit lijn' en als ik over foto's hover blijft de cursor gewoon een pijltje ... enkel de 'lees meer...' links werken mooi zoals het hoort.

              Is dit bewust zo geprogrammeerd of een bug ... als dit bewust zou zijn vind ik het eerlijk gezegd geen goed idee, sorry.

              Mark
              Frank
              Nikon D800
              www.fotodigiclub.be

              Comment

              Working...
              X