Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Experimenteel en highspeed fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Experimenteel en highspeed fotografie

    In het verleden heb ik in verschillende topics foto's gegeven over highspeed, experimenteel en zwart-wit fotografie. Omdat mijn webspace nu gebruikt wordt voor mijn site zijn deze foto's niet meer beschikbaar in de oude topic's. Al deze informatie is echter grotendeels terug overgenomen op mijn eigen site. Daarbij is zoveel mogelijk uitleg over de opname bijgegeven.

    Mijn homepage staat op:

    http://users.skynet.be/fotoopa

    In het menu kun je dan verder de gewenste rubriek selecteren. Voor macro fotografie staan de oude beelden van het werkjaar 2003 op de site van mijn broer en de link is vermeld onder Macro. Voor 2004 zullen de nieuwe opnames erwel opkomen.
    Nieuwe experimenten zijn in voorbereiding. Zodra er klaar zijn komen die wel terug op BD natuurlijk.

    Groetjes
    Frans

  • #2
    Bangelijke foto's en experimenten!
    Knap werk! En duidelijke uitleg!
    Peter

    http://www.belekes.be/

    Comment


    • #3
      Een knap voorbeeld van denkwerk en uitvoering..je moet het maar doen..
      IK ben sprakeloos gewoon knap gedaan.

      Comment


      • #4
        Staat tussen mijn favorieten Frans !

        Comment


        • #5
          Gewoonweg fantastisch. Dit geeft mij echt zin om in het voorjaar weer het reservaat in te stappen. Ben reeds tien jaar lid van Natuurpunt, voorheen natuurreservaten/wielewaal. Was tot vier jaar terug ook PR bestuurslid van de Rupelstreek. Spijtig dat ik pas sinds drie jaar een Canon S10'tje heb en mijn interesses op een ander vlak liggen. Doch je brengt mij het water tot aan de lippen om dit mooie stukje natuur die begint waar ons tuintje stopt weer regelmatig te gaan bezoeken. Je bent een voorbeeld voor ons allen.

          Doe zo voort Frans,
          Ron
          Ron
          D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

          Comment


          • #6
            Ja Ron,
            Dat is het voordeel van een forum. Je hebt soms een klein duwtje in de rug nodig, maar op BD krijg je er heel veel. 2003 was voormij een start jaar met 12.000 opnames, 2004 moet een werkjaar moeten worden. Dat we maar gauw een paar maanden verder zijn, dan komt de lente en kunnen we opnieuw starten met de makro opnames. De nieuwe lens ligt klaar....en erkomt starks veel tijd vrij. Dat is het voordeel van ouder worden. Ik hoop meer buiten te zijn dan binnen deze zomer!

            Groetjes
            Frans

            Comment


            • #7
              Hallo Frans, heel interessant die site van jou met veel tips. Ik denk dat het ook wel een geschikte topic is voor het forum 'Tips & Trucs'.

              Comment


              • #8
                Zoals steeds zéér interesant , boeiend en leerzaam.

                Ook leuk om eens fotografie te ontdekken op een andere wijze.

                Facinerende hobby

                Heb url ook opgeslagen.

                Comment


                • #9
                  waw...
                  dit is mooi en inventief!
                  Ik heb nog even tijd voor ik fotooma ben, maar dit kunnen ...!
                  Lijn
                  lijn
                  canon eos 350d

                  Comment


                  • #10
                    Prachtige site met schitterende experimenten.

                    Wel een beetje vernielzuchtig precies .

                    Greetz,

                    Bob

                    Comment


                    • #11
                      Yep Frans, volledig mee eens met vorige kritieken.

                      Soms bekijk je albums op 1 minuut maar de jouwe bekeek ik volledig en vol bewondering. Knappe uitleg ook.

                      Knap werk.

                      Franske geduld....

                      Trance_811
                      \Nickname: Trance_811
                      \Lidnr: BD0145BE

                      \website: http://www.fotojo.be
                      \@:trance_811@hotmail.com

                      Comment


                      • #12
                        Bedankt iedereen voor de steun. Het doet me deugd dat er anderen zijn die van deze opnames ook nog kunnen genieten. Ik moet toegeven, er is soms heel veel werk aan de uitvoering geweest maar daarnaast hebben we heel veel onderlings leute gemaakt. Ik heb deze avond nog 2 nieuwe elementen op mijn website in de rubriek experimenteel toegevoegd. Er zijn er nog en regelmatig zullen de nieuwe items op de site aangevuld worden. Het moeilijkste is nieuwe uitdagingen vinden. Soms gaan daar weken of maanden over. Maar wees gerust er komen er nog.

                        Groetjes
                        Frans

                        Comment


                        • #13
                          wow

                          Comment


                          • #14
                            Magnifiek gewoon

                            Comment

                            Working...
                            X