Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie auto shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locatie auto shoot

    Hoi,

    Ik zoek rond Brussel of in een straal rond Brussel van ongeveer 20km mooie locaties om eens de auto van een vriend vast te leggen.

    Liefst iets met heel neutrale achtergrond zo weinig mogelijk rommel en toch gemakkelijk bereikbaar dat we de auto niet eerst volledig moeten afkuisen voordat we ter plekke zijn.

    Indien mogelijk met een google maps locatie aanduiding

    Alvast dank voor de medewerking.

    Mvg,
    Oli
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

  • #2
    Re: locatie auto shoot

    Simpel hoor ... eender welk industrieterrein op zondag namiddag ... er is dan geen kat, wel opletten : op sommige parkings mag je niet en krijg je al snel bezoek van Securitas, maar meestal zijn die mannen (of vrouwen) de slechtste nog niet als je maar beleefd blijft
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: locatie auto shoot

      hoi

      iets verder uit de richt wellicht ,maar fort 3 in borsbeek vind ik daar wel geschikt voor ,veel hallen die verroest zijn en speciaal geverfd,heb daar ook al een paar wagens op foto gezet .




      hier vb van .
      gr.Danny

      Comment


      • #4
        Re: locatie auto shoot

        waarom niet op die parking met op de bovenverdieping zicht op gans brussel (paking 58)

        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: locatie auto shoot

          parking 58!!! ik passeer daar elke dag waarom ben ik daar niet op gekomen

          ja maar je moet die industriegebieden weten zijn die dat zo gemakkelijk toegankelijk zijn

          zou er zo een map over bestaan met alle industriegebieden?

          alvast heel erg bedankt voor de reacties het heeft me al een paar ideetjes bezorgd, meer mag altijd of course

          Oli
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: locatie auto shoot

            Je bent van Brussel en je kent volgende lokatie niet ?

            cinquantenaire by night


            Is wel het mooist bij valavond (blauw uurtje), wat betekend dat je de auto zal moeten bijlichten
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: locatie auto shoot

              Oorspronkelijk geplaatst door danny24 Bekijk bericht
              hoi

              iets verder uit de richt wellicht ,maar fort 3 in borsbeek vind ik daar wel geschikt voor ,veel hallen die verroest zijn en speciaal geverfd,heb daar ook al een paar wagens op foto gezet .




              hier vb van .
              gr.Danny
              EN ervoor of erachter kun je ook achter de visvijver naar boven...
              Of aan die oude poort?
              Ben van Wommelgem...
              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
              BE-Wommelgem
              .: 20D & D700 :.

              Comment


              • #8
                Re: locatie auto shoot

                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                Je bent van Brussel en je kent volgende lokatie niet ?

                cinquantenaire by night


                Is wel het mooist bij valavond (blauw uurtje), wat betekend dat je de auto zal moeten bijlichten
                jah maar ken je dat, les hebben om 8-9 u gedaan om 18u en dan spoeien naar huis om "problemen" te vermijden en alst dan eens een feestje is dan ist ook vlammen dat je zo snel mogelijk ter plekke bent

                En de 50antaire ken ik wel, maar daar kun je toch niet zomaar met de auto op? en de auto zou er te klein op vallen als ik het totaalbeeld van zou willen.
                UnicornPictures on Facebook & Flickr

                Comment

                Working...
                X