Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Presentaties met lichtbak?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Presentaties met lichtbak?

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om mijn foto's te presenteren mbv achtergrondlicht, eigenlijk zoals je een lichtbak gebruikt om dia's te bekijken, maar dan op een manier waarbij het in een interieur past.

    Voor wat print op transparanten betreft zijn er een aantal oplossingen: het goede maar ondertussen overtroffen cibachrome, duratrans, fuji...

    Wat wel erg moeilijkj is: het vinden van lichtbakken die licht en dun zijn, neutraal wit licht hebben dat stabiel is en geen warmte produceren, en weinig stroom verbruiken.
    De oplossingen die ik totnogtoe vond zijn vooral bestemd voor tijdelijke evenementen: beurzen etc, met als minimum formaat A2 en zwaar en lomp uitgewerkt, en bovendien veel te warm.

    Van de eigenaar van ring-foto kwam ik dit weekend te weten dat de makers van medalight lichtbakken ook presentatie lichtbakken maken, maar de prijs van een A4 formaat is 340€. Dat is wel heel duur vind ik.

    Weet er iemand een oplossing? Of kan iemand me ergens doorverwijzen naar mensen die hier kennis van hebben, of iets in deze aard gezien hebben, of weet hebben van een fabrikant die dit maakt?

    Alvast dank bij voorbaat,
    Pete
Working...
X