Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursussen in de buurt van Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursussen in de buurt van Gent

    Hallo allemaal!

    Ik ben op zoek naar cursussen/workshops die in de buurt van Gent doorgaan over fotografie. Ik zoek geen cursussen om later dat beroep te kunnen uitoefenen, maar cursussen waarbij ik mijn hobby kan verbeteren.

    Kent er iemand goede organisaties die zo'n cursussen geven in de buurt van Gent?

    Alvast bedankt!
    Monita

  • #2
    Re: Cursussen in de buurt van Gent

    Ik ben heel tevreden over http://www.tqphoto.be/

    Is in St Amandsberg.


    Oorspronkelijk geplaatst door Monita Bekijk bericht
    Hallo allemaal!

    Ik ben op zoek naar cursussen/workshops die in de buurt van Gent doorgaan over fotografie. Ik zoek geen cursussen om later dat beroep te kunnen uitoefenen, maar cursussen waarbij ik mijn hobby kan verbeteren.

    Kent er iemand goede organisaties die zo'n cursussen geven in de buurt van Gent?

    Alvast bedankt!
    Monita

    Comment


    • #3
      Re: Cursussen in de buurt van Gent

      Hoi Monita,

      Ga zeker eens kijken op http://www.kisp.be/
      Wij volgen er momenteel de digitaal fotograferen reflex basis en hebben een kei- en keigoeie leraar (Alex Van den Berghe). In totaal kan je er een tiental semesters fotografie volgen. Je zit in klasjes van maximaal 18 personen. Je krijgt thuisopdrachten die klassikaal besproken worden.

      Echt de max! Een aanrader.

      Maar...zet je nu al wel op de wachtlijst voor september, anders kan je er niet meer bij. Klassen zijn razendvlug volzet. Ook wij hebben een semester op de wachtlijst moeten staan.

      Wil je meer weten, je mag me altijd contacteren.

      Ratteke

      Comment


      • #4
        Re: Cursussen in de buurt van Gent

        Hoi,

        ja Kisp is zeker een aanrader, maar je moet er wel snel bij zijn, ik volgde er al verschillende cursussen fotografie, nu volg ik portret en moet zeggen dat het heel interessant is

        gr

        guy
        Sony A7III & Sony A7 RIII
        Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

        Comment

        Working...
        X