Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hersteldienst Fnac ervaring ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hersteldienst Fnac ervaring ?

    Weet er iemand naar waar je Nikon-toestel gaat als je hem binnen brengt bij Fnac ?

    Het is er eerste keer dat ik een mankement heb aan één van m'n camera's (D7000). Maandag binnen gebracht. Ik vroeg de man aan de balie (Fnac Wijngem) van de dienst naverkoop of het naar Procirep ging en hij zij van ja...

    Ik kreeg een papier mee met m'n herstelnummer en een inlogcode zodat ik de status kan volgen. Helaas is er na 5 dagen nog NIETS gewijzigd. Wel een beetje traag als je weet dat sommigen hun camera nodig hebben voor beroep,...
    De status staat al 5 dagen op "materiaal depot" (?).

    Heeft iemand ervaring met deze site en hebben ze iets te maken met Procirep ?

    Last edited by iggy p; 11 maart 2011, 10:12.

  • #2
    Re: Hersteldienst Fnac ervaring ?

    Oorspronkelijk geplaatst door iggy p Bekijk bericht
    Helaas is er na 5 dagen nog NIETS gewijzigd. Wel een beetje traag als je weet dat sommigen hun camera nodig hebben voor beroep,...
    De status staat al 5 dagen op "materiaal depot" (?).
    Voor die mensen is er dan ook NPS hé.

    Eén keer een htc smartphone gekocht bij Fnac die na 1 jaar en 2 maanden stuk ging. Het ding had dik €400 gekost, maar laten maken was volgens de man aan de service balie niet aan te raden omdat hij buiten garantie was, de herstelling veel zou kosten en het toestel dat niet meer waard was. Na eens goed gedreigd te hebben met de wettelijke 2 jaar garantie en Test Aankoop ging hij toch eens wat rond bellen. Plots zou hij toch onder garantie hersteld kunnen worden. Nooit koop ik daar nog electronica!

    Comment


    • #3
      Re: Hersteldienst Fnac ervaring ?

      En wat heeft dit met mijn vragen te maken ?

      Weet er iemand of je een toestel dat bij Procirep binnen is kan opvolgen ? Valt de 3-weken termijn meestal mee of duurt het vaak langer ?

      (D7000: M Functie werkt niet meer... M geeft A weer, A geeft S en A & p geven allebei P).

      Comment


      • #4
        Re: Hersteldienst Fnac ervaring ?

        Oorspronkelijk geplaatst door iggy p Bekijk bericht
        Wel een beetje traag als je weet dat sommigen hun camera nodig hebben voor beroep,...
        NPS ...

        Ik denk dat je als particulier mag rekenen op 3-4 weken ...
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Hersteldienst Fnac ervaring ?

          Oorspronkelijk geplaatst door iggy p Bekijk bericht
          En wat heeft dit met mijn vragen te maken ?

          Weet er iemand of je een toestel dat bij Procirep binnen is kan opvolgen ? Valt de 3-weken termijn meestal mee of duurt het vaak langer ?

          (D7000: M Functie werkt niet meer... M geeft A weer, A geeft S en A & p geven allebei P).
          Je vraagt in je topic naar de mensen hun ervaring met de hersteldienst van de Fnac, en
          als je daar een oprecht antwoord op krijgt vraag je je af wat dit met je vraag te maken
          heeft. Tja.
          Vraag dan naar de ervaring met Procirep. Wel, een klasgenoot van me heeft daar niet
          zo geleden zijn toestel laten herstellen. Hij had het na vijf weken terug... Geen dank.

          Comment


          • #6
            Re: Hersteldienst Fnac ervaring ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            NPS ...

            Ik denk dat je als particulier mag rekenen op 3-4 weken ...
            als NPS moogt ge ook 2 weken rekenen hoor ....
            www.loft6.be

            Comment


            • #7
              Re: Hersteldienst Fnac ervaring ?

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Je vraagt in je topic naar de mensen hun ervaring met de hersteldienst van de Fnac, en
              als je daar een oprecht antwoord op krijgt vraag je je af wat dit met je vraag te maken
              heeft. Tja.
              Vraag dan naar de ervaring met Procirep. Wel, een klasgenoot van me heeft daar niet
              zo geleden zijn toestel laten herstellen. Hij had het na vijf weken terug... Geen dank.
              Juist... smartphones worden bij Fnac doorverwezen naar dezelfde hersteldienst als camera's. Wist ik niet. Bedankt voor de tip.

              Comment


              • #8
                Re: Hersteldienst Fnac ervaring ?

                Oorspronkelijk geplaatst door iggy p Bekijk bericht
                En wat heeft dit met mijn vragen te maken ?

                Weet er iemand of je een toestel dat bij Procirep binnen is kan opvolgen ? Valt de 3-weken termijn meestal mee of duurt het vaak langer ?

                (D7000: M Functie werkt niet meer... M geeft A weer, A geeft S en A & p geven allebei P).
                ik breng het altijd zelf naar procirep, en leg uit dat ik het dringend terug wil en op een week heb ik het terug...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment

                Working...
                X