Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cameranu.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cameranu.nl

    Aangezien ik vorige keer commentaar had gegeven op een bepaalde shop in België wil ik het nu eens anders aanpakken, als het goed is mag het ook worden gezegd...

    vrijdagavond 9 maart online een RX 600/600 flitsset van Elinchrom gekocht via hun website. Problemen om te betalen met VISA (+2%) en dan maar naar hun gebeld om dit te melden. Hele vriendelijk mens aan de lijn! 5 minuten later een goede invite voor een visa betaling (zonder 2%!! was toch 54€ minder)

    Toevallig was deze set de laatste... Nu was door de eerste aankoop (die mislukt was) deze"virtueel" uitgeboekt en NIET meer op voorraad! OMG hoeveel pech kan je hebben dacht ik...
    2 minuten later telefoon van Cameranu om mij te vertellen dat deze set door de computer per ongeluk aan iemand anders was toegewezen en ze wouden zich excuseren. Ik vertelde hen dat ik het wel begreep en dat ik wel zou wachten tot er een nieuwe lading zou binnenkomen. Mijn verwachtingspatroon lag nu zeker op 5-10 dagen...

    Gisterenmiddag, totaal niet in verwachting van een pakket, stond opeens TNT aan de deur.
    Shuttledienst van in NL om mijn pakket te brengen. Huh? Nu al?

    Wil hier zeker en vast geen reclame voor maken maar hun service is echt top en de mensen zijn enorm vriendelijk...
    Als je twijfelt waar je je materiaal zou kopen, neem dan zeker daar ook eens een kijkje...

    mvg
    Dimitri
    Last edited by exeter; 9 maart 2011, 09:22.
    5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

  • #2
    Re: cameranu.nl

    Dimitri,
    Ik vind dat he gelijk hebt om je verhaal hier te posten. Ik beschouw dit niet als reklame. Als iets goed is mag het ook gezegd worden want anders blijven we enkel zeuren over foutgelopen zaken (en waar loopt het nooit eens fout)
    Voor mensen die deze zaak niet kennen en/of er nog nooit mee gewerkt hebben (zoals ik) geeft uw ervaring vertrouwen om deze ook eens al alternatief te bekijken.
    Misschien moeten we allemaal maar eens wat meer het positieve belichten in plaats van steeds steevast te zeuren of de problemen
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: cameranu.nl

      2 weken geleden heb ik daar een Falcon eyes triggersetje besteld. Na enkele dagen nog steeds geen verzending niettegenstaande het geld reeds van mijn rekening gegaan was. Even gebeld naar cameranu en gevraagd wat er mis was want het artikel was op voorraad. Een super vriendelijke dame aan de telefoon zou het eens nagaan. 5 minuten later een mailtje dat er iets mis gegaan was met mijn order maar dat zij het recht gezet had + de excusues. Nog 5 minuten later reeds het trackingnummer en de dag nadien om 10.00 in de bus
      Heb met andere online winkels al slechtere ervaringen gehad
      I love my D500

      Comment


      • #4
        Re: cameranu.nl

        Hier ook ALTIJD goede ervaringen gehad met CameraNu.nl
        Ik ben er al vaste klant sinds mijn eerste camera.. (tevens mijn eerste fotografische aankoop)
        En dat is alweer een paar jaartjes geleden!
        Ondertussen toch al xx aantal aankopen gedaan en allemaal correct en vlot. TOP winkel gewoon!

        Comment

        Working...
        X