Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oeps, mijn hond!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oeps, mijn hond!

    Tijdens een wandeling in de Palingbeek het volgende gespot:

    Een jonge dame loopt met haar hondje door het bos, in de tegenovergestelde richting komt een ouder koppeltje aangelopen met juist dezelfde hond.
    Het hondje van de jonge dame loopt meteen naar die hond!



    Uiteindelijk springt het hondje op de oudere man en de dame heeft er zichtbaar plezier in, de man denkt in zichzelf: best wel schattig!


    Uitendelijk loopt de dame verder en kijkt de oudere man eventjes om en denkt bij zichzelf: jaja, mooi jong bloempje! Daarna gaat ieder zijn eigen weg en zo heeft oud & jong nog eventjes contact gehad dankzij hun lieftallige huisdieren.



    Zo zie je; plaats of leeftijd, dier of mens. Er is altijd wel even tijd om iets leuks te zien en te doen!

    mvg

    fotoshotz

    Tweede foto is te groot geplaatst en daarom achter een link gezet. Gelieve bij uw eerstvolgend bezoek aan BD de foto conform de BD reglementen aan te passen en terug zichtbaar te plaatsen.

    Red Falcon
    Moderator
    Last edited by micn; 10 maart 2011, 20:57. Reden: aangepast van tweede foto
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

  • #2
    Re: oeps, mijn hond!

    Dank voor knap verhaaltje en proficiat voor je gepaste reactie om dit gebeuren vast te leggen.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment

    Working...
    X